Mystical Future FRPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Aktuális
KALANDOK:
Szüneteltetve: Nemesis
Aktív: Caridwen, Mira
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Naptár



2900. július 21.
Legutóbbi témák
» Chat 04
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:28 pm

» Elköltöztünk!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:20 pm

» 1...!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 7:23 am

» A rét
by Mulan Huryū Kedd Aug. 28, 2012 8:11 am

» Hirig lakrésze
by Hirig Kedd Aug. 28, 2012 6:17 am

» Előcsarnok
by Vera Rider Hétf. Aug. 27, 2012 10:04 pm

» 2...!
by Alyara Nirois Hétf. Aug. 27, 2012 9:42 pm

» Múzeum a XXI. századból
by Mira Hétf. Aug. 27, 2012 9:30 pm

» A lidérces álmok ligete
by Raven Raymore Hétf. Aug. 27, 2012 9:35 am

» 3...!
by Alyara Nirois Vas. Aug. 26, 2012 8:11 pm

Toplisták
Ki van itt?
Jelenleg 10 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 10 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (74 fő) Pént. Szept. 27, 2024 6:21 am-kor volt itt.
Statistics
Összesen 86 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Dzsorsua

Jelenleg összesen 10615 hozzászólás olvasható. in 550 subjects

Feyek

2 posters

Go down

Feyek Empty Feyek

Témanyitás by Lynarin Seeragic Hétf. Aug. 30, 2010 2:29 am

Főváros: Uclysse (A Tündebombok) ( A leírás Laurell K. Hamilton könyvei alapján készült, kisebb-nagyobb változtatásokkal!)

A Feyek népébe több faj is tartozik:

az isteni sidhek,

a pixi néven is ismert tündérek népe,

és furcsa módon a gusztustalan goblinok is.

Bővebbet a fajok nevére kattintva, vagy lejjebb görgetve olvashatsz.

Lyn leírását Jóindulat darabolta és linkelte.
Lynarin Seeragic
Lynarin Seeragic
Árnyak és Vizek királynője, vámpír hercegnő (Admin)

Hozzászólások száma : 1261
Join date : 2010. Aug. 30.
Age : 30
Tartózkodási hely : Ahol keresnek.

Vissza az elejére Go down

Feyek Empty Sidhek

Témanyitás by Jóindulat Pént. Ápr. 22, 2011 9:49 pm


Feyek Maeve_by_stacemyster
Feyek 8

Sidhek:
A feyek krémje. Ők a tündérvilág előkelői, az arisztokrácia. Emberfomájú halhatatlanok, akik egyenesen istennőjüktől Danutól származtatják magukat. Termetük kecses, elég magasak, de gyakran törékenyek. A fülük hegyes, a szemük három különböző színű gyűrűből áll. A hajukat szeretik egészen hosszúra megnöveszteni, ezt az előkelőség kiváltságának tekintik. Gyakran kegyetlenek, vagy furcsa értékrendűek, ami hosszú életükre és isteni mágiájukra vezethető vissza.
Két fajtájuk van, az arany sidhek és a fekete sidhek. Külön udvartartást tartanak fönt és csak a legritkább esetben keverednek egymással, ugyanis még az embereknél is jobban gyűlölik egymást. Az arany sidhek öntelt, maguknak való népek. A legkisebb testi torzulást, vagy a tökéletességtől a legkisebb eltérést sem fogadják el. Külsejükre jellemzőek a meleg színek, az aranybarna bőr, ezeknek semmilyen kombinációja nem szokatlan.
A fekete sidhek jóval rugalmasabb nép. Sokan úgy tekintik őket, mind a sidhek legalját. Inkább a sötét és hideg színek jellemzőek rájuk, és a testi torzulások is elfogadottak. Rengeteg köztük a félvér, akiknek csak az egyik felmenője volt sidhe, a másik valami alacsonyabb rangú fey, esetleg nem is emberforma lény.

Erősségek:
A mágia. Elég ennyit mondani. A sidhek a mágia lényei, olyan hatalmas erővel bírtak valaha, hogy istenként tisztelték őket. Se nem erősebbek, se nem gyorsabbak egy átlag embernél, de a mágia hatalmasság teszi őket.
- Örök élet: Nem halhatatlanok, de ha semmi nem zavarja meg őket, akármeddig elélnek. Csak akkor halnak meg, ha a fejüket elválasztják a törzsüktől, vagy kitépik a szívüket.

Gyengék:
- A vas: Ha sok a vas a növényzetükben, a mágiájuk kiszámíthatatlanul viselkedik, vagy egyáltalán nem működik. Ha egy sidhet bezárnak egy vaskalickába például, az akár bele is őrülhet.

Szaporodás:
Sidhenek csak születni lehet. A sihek keveredhetnek emberekkel is, de ez nagyon ritka, főleg a fekete sidhekre jellemző.

Szintek:
1. szint - Varázstalan ( Ha ezen a szinten állsz, használhatod a mágiát, amit elsajátítottál, a varázstalan jelző nem a valódi varázstalanságra utal, egyszerűen csak a mélységes lenézésre, amivel a sidhek minden más fajjal, vagy náluk gyengébbel szemben viseltetnek. )
2. szint - Ébredt
3. szint - Középosztálybeli
4. szint - Arisztokrata
5. szint - Lord/Lady

Képességek:
A sidheknek címei vannak, amik kifejezik a képességeiket, kirakok néhányat, de ha másfajtát szeretnél, azt írd meg egy üzenetben és egyeztetjük. Mindegyik végére értsd oda a sidhetársadalomban betöltött szereped. Figyelem a sidheknél kissé máshogy van az osztályozás! A sidhek mágiája a leghatalmasabb, a régi időkben gyakran istenként tisztelték őket, a képességeik szintenként fejlődnek és annak lesz egyre több ága minden szinttel, amit választottál.
Figyelem a Fekete sidhek királynőjeként fenntartom a jogot, hogy a képességek alapján címeket aggassak mindenkire, ezek nem sértőek lesznek inkább találóak, többnyire a képességek alapján, és csak a játék színesítése céljából alakulnak.
Ha egy sidhe használja a mágiáját világít, vagyis olyan színekben ragyog, amilyen a bőre haja, és szeme. Mintha egy belülről jövő ragyogás világítaná meg. Hármas szint után ezt már el tudod nyomni, így ellenségeid nem jönnek rá, mikor használsz varázslatot. (Ez nem fejleszthető képesség, minden sidheben megvan.)

A sidhek képességei, az úgy nevezett isteni hatalmaik elválaszthatatlanul kötődnek a természethez. Ennek alapján 4 alapkategóriába sorolható minden hatalom. Ezek a képességek mind a Föld (Danu) energiáiból táplálkoznak. Igazából nem is a sidhe zabolázza meg a mágiát, hanem a mágia hívja életre, csalogatja mesteréül a sidhet. A sidheket gyakran őrzőként emlegeti a többi faj, hiszen úgy regélik, ők azok, akik őrzik Danu mágiájának nagy részét.
Minden sidhe egy alapelemre specializálódik, aminek a szelleméhez erősen kötődik. Ezen alapképesség tulajdonságai közül választhat egy hatalmat, ami minden egyes szintlépéssel egyre több tulajdonságot jelent.
Minden sidhe választ magának egy alapelemet, amihez erősebben húz. A későbbiekben választhat, hogy az alapeleme tulajdonságait szeretné fejleszteni, vagy specializálódna az eleméből adódó valamelyik speciális képességre. Ez úgy néz ki játékban, hogy Swecitas például a tűz alapelemet választja, hozzá a szerelem specializálódást a későbbiekben. Ő akkor nulladik szinten fölveheti a szerelem 1. szintű képességét, de ha eléri az 5. szintet, akkor választhat magának még egy hatalomból (ami akár az alapelem is lehet) de csak annak az elemnek a képességei közül, amibe tartozik.
A játékos kezdhet az alapképessége tökélyre fejlesztésével is, és csak ha elérte az 5. szintet, majd akkor választ, specializálódást.
Ha valaki úgy akarja két specializálódást is választhat, de akkor értelemszerűen ezeket csak bizonyos szinten tudja majd kifejleszteni. (Kettőnél több specializálódás azonban nem választható!)
Ha valaki eléri alapképességben az 5. szintet, az már minden esetben hatalmas harmónia azzal az elemmel. Ez minden esetben adja azt is, hogy az illető ideiglenesen képes eggyé válni az elemével, de ez az időtartam nem tarthat tovább egy óránál, mert akkor az elem magába olvasztja a sidhet. Az ötödik szintű alapképesség még magával hordoz 1. szintű elementárist is.

A négy alapelem, avagy a főbb kategóriák:

Levegő: (Alapképesség.)


1. Szeleket tudsz kavarni
2. Orkánokat támasztasz
3. Tudsz repülni a levegő segítségével
4. Úgy mozog ahogy te akarod, képes vagy megvonni valakitől a levegőt, aki megfullad, ha nem hallhatatlan.
5. Teljes uralmad van az elem fölött, soha nem ellenkezik veled.

Elementáljai: Szilfek (Vezérük Paralda)

Specializálódások:

Időjárás:
1. A felhőket lassan tudod mozgatni, tehát ha látsz egy viharfelhőt, akkor át tudod mozgatni máshova, vagy "elhúzod" a felhőket, hogy ne takarják a napot. Valamint csöpögő esőt is elő tudsz idézni, illetve ritkán látod, hogy milyen lesz az időjárás (STAFF határozza meg, hogy mit látsz )
2. A felhőket viszonylag gyorsan tudod mozgatni, és kisebb esőt tudsz megidézni.
3. Saját felhőket idézhetsz, amikből pár perc múlva csöpögni kezd az eső. Mennydörgéseket idézhetsz elő, amitől még a legbátrabbak is megijedhetnek. Minden reggel, amikor felkelsz meglátod, milyen lesz az időjárás azon a területen, ahol felébredtél, de a bevillanások még mindig megmaradnak.
4. Képes vagy befolyásolni az időjárást, akár kisebb villámokat is irányíthatsz. Ha erősen koncentrálsz, megtudhatod, hogy milyen az időjárás a közeledben.
5. Irányítod a villámokat, ködöt idézhetsz elő, valamint ha koncentrálsz, akkor bárhol képes vagy megtudni, hogy milyen az időjárás.

Halál:
1. Meg tudod ölni az állatokat egy érintéssel.
2. Gondolatokkal.
3. Egy halandót érintéssel.
4. Gondolattal.
5. Egy átlagos halhatatlant is megölsz, ha megérinted. ( Ez alól kivételek más 5. szintűek, és gyilkolni amúgy sem szép dolog )

Szellemvilág:
1. Álmodban képes vagy belépni a Szellemvilágba, és néhány szót váltani az ott élőkkel.
2. Bármikor be tudsz lépni a Szellemvilágba, ám a tested is Veled tart. Ott bukkansz fel később, ahol szeretnél.
3. Portált tudsz nyitni a világra, ám a halottak nem tudnak átlépni hozzánk. Ellenben bárki beléphet hozzájuk, később pedig egy helyen bukkan fel az egész társaság. (Térkapuként működik.)
4. Meg tudsz idézni egy szellemet, de nem parancsolhatsz neki. Vigyázz, mert a lélek nem feltétlenül örül annak, hogy meghívtad az élők világába.
5. A megidézett szellemeket képes vagy irányítani.

Gyógyítás:
1. Kisebb sebeket begyógyíthatsz.
2. Minden felületi sérülést el tudsz tüntetni.
3. A kevésbé súlyos belső sérüléseket is.
4. Akár halálos sebeket is begyógyíthatsz, vagy halálos betegségeket is kezelhetsz. (pl.: rák)
5. Gyógyító hatalmad szinte isteninek, vagy angyalinak is nevezhető. Akár egy egész városból minden halálos sebesültet meggyógyíthatsz.

Tűz: (Alapképesség.)


1. szint - Felforrósítasz dolgokat, szikrát csiholsz.
2. Fejnyi tűzgömböket hozol létre. Gondolattal gyújtasz tüzet.
3. Szobányi, nagyjából 5 méter átmérőjű környi tűz fölött teljes uralmad van.
4. Hatalmas tüzeket is képes vagy csinálni, de ezek még könnyen kicsúsznak az irányításod alól.
5. Te vagy a Lángok Ura/Úrnője, a testedet nem sérti meg a tűz, akit tökéletesen uralsz.

Elementáljai: Szalamanderek (vezetőjük Djin)

Specializálódások:

Fény:
1. Csillanások.
2. Fényfoltocska.
3. Fénygömb.
4. Vakító reflektorfény.
5. Magad is fénnyé tudsz válni, és ezzel a sebességgel utazni bárhová.

Fájdalom:
1. Kisebb fájdalmat okozol.
2. Közepeset.
3. Nagyot.
4. Borzasztó szenvedést.
5. Elviselhetetlen kínt, amibe gyakran belehalnak.

Szerelem:
1. Szebb vagy a többieknél.
2. Szépséged lenyűgözi a többieket.
3. Sokan engedelmeskednek neked, ha csak meglátnak.
4. Tömegkarambolt okozol, ha végigsétálsz egy utcán.
5. Aki huzamosabb ideig néz gyönyörűséges arcodra örökké a rabszolgáddá válik.

Üveg:
1. Ha van a közeledben homok, azt mozgatni tudod.
2. Már létező üveget is tudsz formálni, átalakítani.
3. Képes vagy üveggé alakítani a homokot.
4. A homokból saját magad által alkotott üveget is képes vagy mozgatni, fegyverré alakítani, vagy akár hosszú órákig forró folyamként mozgatni.
5. Van egy nagyon különös képességed. Képes vagy a magad mágikus üvegével beborítani bármilyen élő szervezetet. Ez a szervezet, akár egy ember azonban nem hal meg. A teste az üvegkoporsó foglya marad, de a tudata éberen szemléli az idő múlását. Ezt az állapotot meg is tudod szüntetni.

Víz: (Alapképesség.)

1. Képes vagy lélegezni a víz alatt és megnyugtat az elemed közelsége.
2. Ki tudod nyerni a levegőből a víztartalmát és nagyjából 1l vizet mozgathatsz.
3. Körülbelül egy szobányi vizet is képes vagy formálni.
4. Áradásokat hívhatsz életre és képes
vagy manipulálni az élő szervezetek testének víztartalmát.
5. Teljes az uralmad az elem fölött, hatalmas árvizeket támasztasz, vagy akár mumifikává szárítasz egy testet.

Elementáljai: Undinék (Vezérük Necksa)

Specializálódások:

Tükrök:
1. Néha hallod egyik tükör előtt, amit egy másik tükörben mondanak.
2. Látod is.
3. Meg tudod határozni kit akarsz látni és hallani.
4. Kommunikálni tudsz tükrökön keresztül.
5. Utazni tudsz, tükrökön keresztül.

Vér:
1. Felületi sebeket nyitsz a gondolataiddal.
2. Mélyebb sebeket.
3. A sebeken át kihívod a vért.
4. Megfagyasztod a vért az ellenség testében.
5. Véres húscsomóvá változtatod az ellenséget, ami még a halhatatlanoknak is örökkévaló szenvedést okoz.

Árnyak:
1. Ki tudod terjeszteni a saját árnyékod és ezt kedved szerint mozgatni.
2. Tömény átláthatatlan sötétséget tudsz idézni.
3. Manipulálni tudod az árnyakat, félig szilárddá tenni őket, amivel kisebb tárgyakat tudsz mozgatni.
4. Egészen meg tudod szilárdítani az árnyakat, szinte testet adhatsz nekik, fegyverré formálhatod őket.
5. Te vagy az árnyak mestere, ha valaki az éjszakában elsuttog valami számodra fontos információt, az árnyak megsúgják neked. (Mesélő dönti el mit.) Szinte teljesen be tudsz olvadni az árnyak közé, amik bárki szeme elől elrejtenek.
Teljes uralmad van az árnyak fölött a mesterük vagy, engedelmeskednek neked..

Fagy:
1. Meg tudod dermeszteni a vizet. (testben nem.)
2. Mozgatni tudod a jeget, esőből havat csinálhatsz.
3. A saját magad által alkotott jégtőröket is képes vagy mozgatni, amik szinte minden pengénél élesebbek.
4. Az emberi testben is meg tudod fagyasztani a vizet, egy pillanat alatt, mintegy hibernálva az embert.
5. Eggyé tudsz olvadni a jéggel, a hideg nem árt neked, sőt, -45 fokban is kellemesen érzed magad. Hatalmas hóviharokat idézel, vagy városokat borítasz jégvirágba.


Föld: (Alapképesség.)

1. szint a kövek suttognak neked, mozgatni tudod őket, kőesőt idézve elő.
2. Nagyobb sziklákat tudsz mozgatni.
3. A vas kevésbé van romboló hatással rád, mint a többi sidhere, hiszen végezetül a vas is a földből származik.
4. Földrengéseket idézel elő.
5. Tökéletesen uralod az elemed, hallgat rád és szinte beszél neked.

Elementáljai: Gnómok (Vezérük Gob.)

Specializálódások:

Illúzió:
1. szinten: Apróbb illúziókat tudsz létrehozni, de ezek alig megtévesztőek.
2. Állatokat, vagy tárgyakat tudsz másokkal láttatni.
3. Egész épületeket vagy személyeket tudsz "varázsolni"
4. Teljes illúzióvilágokat tudsz alkotni, de ezeknek megvannak a hiányosságaik és ha rájönnek a turpisságra, könnyen szabadulnak tőled.
5. Az Illúziók mestere vagy, akire egyszer szemet vetettél, az nem szabadul a hálódból, csak ha szintén 5. szintű.

Sárkányszem:
1. Tekinteted néha eltéved, ilyenkor meglepetésszerűen átlátsz egy-egy tárgyon.
2. Hatalmadat egyre jobban tudod használni, bármikor átlátsz egy-egy falon, épületen.
3. Már a halandók lelkébe is képes vagy belelátni, ezáltal érzed az érzelmeiket, valamint érzékelni tudod, hogy igazat mondanak-e.
4. Minden élőlény lelkét látod, mindent érzel és hallasz.
5. Látnoki képességeid jelentkeznek, mindent látsz: a múltat, a jövőt, a jelent, a világ bármelyik pontját, bármely személyt.

Állatok:
1. Hívni tudod őket.
2. Megérted őket.
3. Beszélni tudsz velük.
4. Parancsolni tudsz nekik.
5. Ideiglenesen a testükbe tudsz költözni.

Hús:
1. Képes vagy átformálni a saját tested.
2. Mások testét is meg tudod változtatni, ha az illető beleegyezik.
3. Képes vagy szervetlen anyagokat szervessé alakítani.
4. Képes vagy hibrideket szörnyetegeket létrehozni. Egymásba olvaszthatsz embereket és állatokat, idegen lényeket kapcsolhatsz a saját testedhez, de a beolvasztott testek elhalnak. Ha két embert egybe gyúrsz, azoknak csak egy tudata lesz.
5. Képes vagy a tudatot a hús börtönében tartani. A két emberből álló mutáns tisztában lesz vele honnan jött. Halhatatlanokat akár egészen abszurd formákba is gyűrheted, kifordíthatod a testüket, ők még azt is túlélik, habár beleőrülnek a fájdalomba, szóval csak hozzáállás kérdése, mit nevezel életnek....
(A képesség másokra kiható használatánál engedélyt kell kérni az adminoktól!!)

Általános képességek:
(Ezeket az elosztható pontokért választhatod az isteni hatalom mellett, ami szintenként fejlődik mindenkinek.)

Fekete sidhek:
Bestia uralom:
1p Az apróbb szörnyek engedelmeskednek neked. Ez jól jön ha a Holdfényes udvarban élsz, ahol a tündérvilág legsötétebb lelkű gonosztevői zsúfolódtak össze.
2p. Nagyobbacska rémek is hallgatnak rád.
3p. Akár a gyakran zabolátlan tündérek is hallgatnak szavadra, persze nem mindig.
4p. Viszonylag háborítatlanul létezhetsz a Tündérdomb mélyén, mert a lakók többsége tiszteli hatalmad.

Arany sidhek:
Karizma: Az arany sidhek amúgy is lenyűgözik az embereket a világ felé mutatott bájukkal, de ez a képesség minél magasabb, a sidhe annál ügyesebben befolyásolja szavaival az embereket.
1p Az átlagosnál jobban felfigyelnek rád.
2p. Ha valamibe belekezdesz, végighallgatnak.
3p A hallgatóság csak úgy csüng a szavaidon.

Mindkettőnek:

Álcázás:
1p. Apróbb varázslatokkal meg tudod változtatni a sminket például.
2p. El tudod takarni a kisebb sebeket, horzsolásokat, vagy hibákat magadon.
3p. Egy nagyobb sebet is elrejtesz a felületes szemlélő elől.
4p. Huzamosabb ideig képes vagy módosítani a kinézeted.
5p. Amíg valami meg nem zavarja a koncentrációd, addig a halandók olyannak látnak, amilyennek akarod. Láthatják másnak a hajad, vagy elrejtheted a szemed három gyűrűjét, esetleg a hegyes füled, vagy mindet együtt.

Elementaritás.
Minden elemhez tartoznak úgynevezett elementálok. Az elementálokkal való bánás az elementaritás. Az elementálok Danu energiájának tudatra ébredt apróbb mágiagócai. Minden elemnek megvannak az efféle szellemei, akikkel a természethez közel álló sidhe megtanulhat kommunikálni. Ezek az elementálok segíthetik a tanulásban, megtörhetik a magányát, vagy éppenséggel erőt kölcsönözhetnek neki, attól függően mihez van kedvük, vagy erejük.
(Vigyázat az elementálokkal kesztyűs kézzel kell bánni, ugyanis minden esetben a mesélő dönt arról, hogyan viselkednek!)
Értelemszerűen mindenki csak a saját eleméhez kötődő elementálokat képes megidézni.
1p Képes vagy kisebb elementálokat hívni magadhoz.
2p Közepes rangúakat, akik gyakran információkkal szolgálnak neked.
3p Rangosabbakat, akik segítik tanulásod.
4p Magas rangú elementálokat, akik akár erőt is kölcsönözhetnek neked. (Ha a mesélő gy dönt, ezen elementálok segítségével 1 szintet fejlődhet ideiglenesen a képességed.)

Csak született sidheknek. (Aki a kapun átlépve lesz sidhe, annak nem, szóval 3. karaktertől.)

Őselem (5p)

Csak azok vehetik fel, akik nem specializálódtak, hanem az alapelemet fejlesztik. Egy passzív képesség.
Hatása kétfajta:
Egyrészről, minden tekintetben 1 szinttel magasabbnak számítana az elemi képessége a karakternek (5. szinten már nem emel tovább.)
A másik, pedig hogy minden azon elemhez tartozó hatalmat megemel ideiglenesen 1 szinttel ha a közelében vannak, maximum az ő módosítatlan szintjéig.

Pl. Ha van egy karakter, akinek fel van ez véve és vízelemű, ha a közelében van valaki, akinek az alapeleme víz de ő pl vért használ akkor amíg az illető közelében van addig 1 szinttel magasabbnak számít a vér képessége, ha még így sem haladja meg, az első karakter szintjét. Számszerűsítve, ha a vizesnek 4-en áll a hatalma (3+1 az őselem miatt) akkor a véres csak akkor kap +1 növelést ha legfeljebb 2-es a szintje. Viszont ha mindketten 5. szinten állnak a hatalmukon. Akkor már nincs további növelés.

Az isteni hatalmakról még egy kicsit:

A karakter szintje szerint a hatalmak a következőképpen fejlődnek:
0. szint: isteni hatalom 1.
1. szint: isteni hatalom 2.
2. szint: isteni hatalom 3.
3. szint: isteni hatalom 4.
4. szint: isteni hatalom 5.
5. szint: egy újabb isteni hatalom 1., de ezt már nem lehet fejleszteni, viszont csak a saját elemed képességei közül választhatsz újat!



A hozzászólást Jóindulat összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Ápr. 22, 2011 9:54 pm-kor.
Jóindulat
Jóindulat
Mesélő - Általános moderátor

Hozzászólások száma : 279
Join date : 2011. Apr. 21.

Vissza az elejére Go down

Feyek Empty Tündérek (pixik)

Témanyitás by Jóindulat Pént. Ápr. 22, 2011 9:50 pm

Feyek Rosefaery

Tündérek (pixik):
Apró szárnyas lények, akik ritkán nagyobbak 20-25 cm-nél. Jó barátságban vannak a pillangókkal, és igen ki tudnak borulni, hogyha valaki bántja a "testvéreiket". Teliholdkor képesek emberméretűre növekedni, de akkor elvesztik arra az időre a repülés képességét, ugyanis a megnövekedett lepkeszárnyak kevesek a megnövekedett súlyhoz. Külsőre hasonlítanak a sidhekre, leszámítva a szárnyakat és azt, hogy nekik nem több gyűrűből állt a szemük.

1. szint - Küldönc
2. szint - Szárnysegéd
3. szint - Valódi pille
4. szint - Arisztokrata
5. szint - Pilleúr/úrnő

Különleges képesség:
- Alkalmankénti növekedés: Ahogy pontot raksz ide, a teliholdas estéken kívül annyiszor válhatsz emberméretűvé. (12 órára.)

Vérszerződés: Kevesen tudják, de a tündérek nem azok az édes babák, akiknek sokan hiszik őket. Persze vannak aranyos pixik is, de a többség gyakran enged a rossz oldalnak. Ezt csak azok a pixik tehetik, akik sötét karaktert alakítanak ki.
1p. Ha megharapsz valakit, (amit az illető többnyire észre sem vesz, hiszen olyan mint egy szúnyogcsípés.) utána bárhol megtalálod a világon.

Beolvadás:
1p. Eltűnsz egy színes mezőben.
2p. Egy kietlen réten is átsiklik fölötted a tekintet.
3p. Bárhol és bármikor el tudsz tűnni a vizslató szemek elől, vagyis szinte láthatatlanná válsz, pedig csak a növények energiáját vonod magadra, mint egy láthatatlanná tévő köpenyt. (Vigyázat, így is rád tudnak lépni, és hiába a varázslat, akkor piximatrica leszel!)

Virágok: A pixik és a virágok között különleges kapcsolta van.
1p. Ha virágok közt alszol, azok egészségesebbek és erősebbek lesznek.
2p. A virágok kihajtanak és megerősödnek a közeledben. Akár egy téli kertben is kibontják viráguk, ha egy ilyen tündér van köztük.
3p. Te is képes vagy erőt meríteni a virágokból, amivel orvosolhatod apróbb sérüléseid.

Lidércfény:
1p. Feltöltekezel a Hold fényével, ami pár napig süt belőled.
2p. Eltárolod az erőt és bármikor felhasználhatod a teliholdat követő 4 napban.
3p. Akkor ragyogsz amikor akarod, ezt használhatod emberek a mocsárba csábítására, de kisgyerekek szórakoztatására is.

Helyismeret: A tündérek legendásan jók a tájékozódásban. Ezzel az ismerettel te is élő térképpé válhatsz.
1p. Visszatalálsz 10 helyszínre, ahol már jártál
2p. Kiválasztott kerületben bárhova odatalálsz, ha már jártál ott.
3p. Bárhová odatalálsz a városban, ha már jártál ott.
4p. Ha megmondják a címet az adott városban még akkor is odatalálsz, ha nem jártál még ott.

Zöldbeszéd
Ezzel a képességgel megérteted magadat az élő növényekkel, kérheted, hogy tegyenek, vagy ne tegyenek valamit. Nem vagy képes növekedésre vagy épp sorvadásra bírni őket, de megkérheted, hogy húzza odébb az ágait, hajoljon meg, mintha csak a szél fújná, vagy épp pottyantsa le a gyümölcsét. Beszélgetésre, információgyűjtésre már a képesség 1. szintje is elegendő, de a kapott információ nagyban függ az adott növénytől: egy idősebb fának több az emléke s bizony az értelme is, mint egy egynyári virágnak.
Hogy a fentebb leírt mozgásra milyen növényeket tudsz rávenni, már függ a ráköltött pontoktól:
1p. gombák, virágok
2p. fák, bokrok
3p. növénycsoportok, egy adott egység minden növénye, pl egy rét, erdő vagy mocsár egésze is hallgat a szavadra.


Állatbeszéd:
Ezzel a képességgel az apró állatokat tudod szólítani, s szívességeket kérhetsz tőlük (amiket olykor azért nem árt viszonozni is). Ez általában nem több egy üzenet kézbesítésénél, üldözők elcsalásánál, de az is előfordulhat, hogy a tündér a közelben fészkelő mérges darazsak rajával hátráltatja meg az őt szorongatókat.
Hogy milyen állatok hallgatnak a hívásodra és kik méltatnak figyelemre, a képesség szintjeitől függ:
1p rovarok (maximálisan Tsz*25)
2p rágcsálók (maximálisan Tsz*2)
3p madarak, denevérek (max Tsz számú)

Kívánságvarázs (minimum 1. Tsz kell hozzá)
Ezzel a képességgel a tündér teljesíthet egy hangosan kimondott kívánságot. Fontos kitétel, hogy ezzel az erővel nem tudja mások életét elvenni vagy visszaadni és az időt visszaforgatni, mint ahogyan speciális képességet sem képes maradandóan ajándékozni, vagy épp elvenni.
Közvetítő szerepe az, ami miatt a tündér soha nem lehet alanya a kívánságvarázsnak, hasson rá akár saját, akár mások képessége. Kívánságot havonta legfeljebb egyszer teljesíthet, s amennyiben nem vesz részt a Holdtáncban (a teliholdkor megejtett nagy, közös mulatságban), abban a hónapban nem tudja használni képességét.
A kívánság hatása alapvetően hajnalig vagy alkonyatig tart (amelyik később következik be), de ez és a kívánság pontos megfogalmazásának szükségessége változhat a ráköltött pontok függvényében:
1p. Szó szerint teljesíti a kívánságot és a lehető leginkább félreértelmezve.
2p. Teljesített kívánságaid hatása legfeljebb a következő teliholdig tart.
3p. Szó szerint teljesíti a kívánságot, de értelemszerűen.
4p. Teljesített kívánságaid hatása maradandó lehet, ha te is úgy akarod. Ha nem szeretnéd ezt, a következő teliholdkor elenyészik a hatás.
5p. A kívánságot szándéka szerint teljesíti, a klasszikus, kívánj bármit kategória.

Hogy egy kívánságnak mi a pontos hatása, minden esetben a mesélő dönti el!!!


A hozzászólást Jóindulat összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Jún. 26, 2012 9:10 am-kor.
Jóindulat
Jóindulat
Mesélő - Általános moderátor

Hozzászólások száma : 279
Join date : 2011. Apr. 21.

Vissza az elejére Go down

Feyek Empty Goblinok

Témanyitás by Jóindulat Pént. Ápr. 22, 2011 9:50 pm


Feyek GoblinBW


Goblinok:


Csatornákban, eldugott romok, esetleg járatlan erdők mélyén tanyázó bosszantó apróságok, vagy éppenséggel a rémálmok megelevenedett szörnyei. Ők azok, akik miatt a gyerekek félnek lámpa nélkül elaludni, hisz nem tudni, mikor törnek elő a szekrény mélyéről vagy az ágy alól. Ők terjesztették el korábban a nagy járványokat (nem, nem a patkányok... legalábbis nem elsősorban ők) vándorlásaik során, hiszen gátlástalan tetteikkel sokszor kivívták maguk ellen nem kevesek haragját.
A XXIX. századra befogadta őket a feyek népe (állítólag a tündérek igen távoli rokonai, bár a rossznyelvek szerint a fekete sidhek csak aranytestvéreik bosszantására fogták ezzel a zöldbőrűek pártját), így többségük a Dombok területén, viszonylagos nyugalomban él, bár akadnak megátalkodott törzsek, akik megmaradtak jól megszokott helyeiken.
A Domboknál letelepedett törzsek általában egy-egy fekete sidhe védelme és felügyelete alatt állnak, akit istenként tisztelnek, esetleges gyermekeit/pártfogoltjait hasonló, félelemmel elegy tisztelettel kezelik, mint az istencsalád másik tagját, vagy épp félisteni ivadékot.
Nincs olyan mutáns, vagy torzszülött, aki kilógna a soraikból vagy kiközösítené a családja. A kinézetük bármilyen lehet, az emberformájútól a sokfejű, csápos lényig bármi, nagy általánosságban azonban elmondható, hogy a szabvány felnőtt goblin nem sokkal nagyobb egy embergyereknél. Többnyire bibircsókkal bőven beszórt bőrük színe a sárgásbarnától a kéken és a zöldön át a feketéig bármilyen lehet, szemük többnyire sárga vagy savószínű, szőrzetük ritkás szálú, leginkább csak jelképes.
Gyakran kedvelik a nyers húst, de nem vetnek meg semmiféle szerves táplálékot, legyen az bármennyire büdös vagy oszladozó. Sokszor unalomból is rágcsálnak valamit, legyen az fa vagy akár üveg, ami, ha teljességgel emészthetetlen, belső szerveiken ártalmatlanul keresztülhalad.

1. szint - Csúfság
2. szint - Rondaság
3. szint - Rusnyaság
4. szint - Bűzgázoló
5. szint - Rettenetes

Erősségek:
- Szaporaság: ha egy goblin kölyök egyedül születik, már valami átkot emlegetnek. Nem ritka, hogy egy-egy szülés során 3-4 fővel is gyarapodik a közösség.
- Méreg- és betegségellenállás: a mérgek és a betegségek csak legyengítve hatnak rájuk. Remek hordozói a kóroknak, így, ha egy goblin közösségben mindenki tüsszög, a velük találkozott hétköznapi halandó nagy eséllyel valahol lázasan haldoklik.
- 20m-ig kiemelkedően jó éjszakai látás
- Jó szaglás

Gyengeségek:
- Fényérzékenység: A fényt sokkal nehezebben szokják meg, mint mások. A hirtelen felerősödő fénytől kis ideig (pár percig) könnyezni kezdenek, legyen az egy reflektor fénye vagy a sötétségből szemlélt napfény.
- Gyávaság: Hacsak nem magatehetetlen az áldozat, a goblinok jelentős túlerőben harcolnak. Ha két goblin szembeszáll egy ellenféllel, azok vagy parancsot teljesítenek, vagy részegek... Vagy csak szimplán öngyilkosok.
- Vérszomj: Imádják a náluk gyengébbet gyötörni, csak hogy a saját nagyságukat érezzék. Ha lehetőségük van rá, ölnek, de ha tehetik, korántsem azonnal.
- Rövid élet: a gyakori összezördülések miatt egy átlagos goblin 20-30 évnél nem él tovább, bár állítólag a testük képes lenne akár 40-50 évig is működni. Mindenesetre ilyen aggastyánnal eddig szavahihető tanú nem találkozott.

Szaporodás:
A hagyományos módon bármely humanoid élő fajjal képesek szaporodni, azonban a gyermekek minden esetben goblinok.
Goblinná válni alapvetően nem lehet, bár varázslattal természetesen még ez is megoldható.

Speciális képességek:
Emberség:
Képes vagy másnak láttatni magad, mint ami valójában vagy. Kizárólag halandó emberekre ható erő, egy természetfeletti lény, legyen az bármilyen gyenge is, azonnal meglátja az igaz valódat!
1p. Árnyékban, sötétben esetleg összekeverhetnek egy bóklászó emberkölyökkel.
2p. Az arcod nem árulja el a származásod, mert teljesen emberi, nem ritkán kifejezetten szép.
3p. Tökéletesen emberi vagy, csak a lelked sötétsége és a benned rejlő vérszomj utal valódi fajodra. Még a magasságodat is nagyobbnak mutathatod, hogy felnőttnek (ezáltal egyenrangúnak) tekintsenek.

Méregtűrés:
Amennyiben egy méreg (bármilyen gyengén is) hatott rád, egy elköltött pontért arra a méregre a továbbiakban teljességgel immunis leszel.

Betegségtűrés:
A méregtűréshez hasonló képesség, csak betegségekre. Egy elköltött pontért a betegség kórokozója megtelepedni sem képes benned, így, ha eddig hordoztad is, megszabadulsz tőle.

Varázslat:
2p. Megvan benned a lehetőség, hogy törzsed sámánja legyél. Tanulhatsz mágiát, bár ehhez tanítót kell találnod magadnak. (Akár egy varázslót, akár egy öreg sámánt, tőled és a lehetőségeidtől függ.)
3p. Valamelyik ősöd egy érdekes ízlésű (vagyis valószínűleg fekete) sidhe volt és az ereidben folyó isteni vér felébredt: első szinten meglehet benned valami isteni hatalom, de tovább nem fejlődik! Általában a pártfogód az, akinek a képességét (vagy valamelyik, az elemhez tartozó rokon képességet) öröklöd, mást csak kivételes esetekben (vagyis mesélői beleegyezéssel) lehetséges.

Torzulások:
Talán a mindent megkóstoló szokásuknak, talán az alkalomadtán elszenvedett titokzatos (mágikus vagy radioaktív) sugárzásnak, talán a faj fejlődőképességének tudható be, de a goblinok között kifejezetten ritka, ha valakinek nincsen valamilyen speciális „trükkje”, ami által több ő, mint a többiek. (Vagy legalábbis többre tarthatja magát... Az ilyen hozzáállásnak köszönhetően meglehetősen gyakoriak közöttük a torzsalkodások, melyeket csak az istenként tisztelt sidhek előtt fékeznek. Amennyire tudnak.)
A torzulásokat a karakteralkotáskor lehet felvenni, s csak kivételes esetben (sztorifüggően, a staff ajánlására) a későbbi szinteken. Költségük is eltér a többi képességtől: mindig csak a legerősebb hatást kell kifizetned.

Békanyelv (1p)
A nyelvedet képes vagy szabályosan kilőni a szádból, maximálisan 3m távolságig (termetesség esetén 4m-ig). A nyelv vége ragacsos enyvvel borított, így odaragad bármihez. A kötés ugyan nem túl erős, így ezen függeszkedni nem fogsz, de kisebb tárgyakat, netán óvatlan élőlényeket magadhoz ránthatsz.

Cápaszáj (1p)
Elképesztően nagyra tudod nyitni a szádat, így könnyedén bekaphatsz bármit, amit aztán ráérősen el is ropogtathatsz.
1 pluszban ráköltött pont esetén a nyelőcsöved is tágul, így gond nélkül (azaz akár egészben is) lenyelheted a szádba kerülő dolgokat, esetleg élőlényeket. (Ezek semmiképpen sem lehetnek nagyobbak egy közepes testű kutyánál (pl spániel), ennyi a felső határa annak, amit bírsz.)

Viperafog, Varangybőr
Szervezeted hasznosítja az elfogyasztott mérgező anyagokat, s nyálad vagy bőröd érintését kellemetlenné teszi. Hogy milyen hatásfokkal, függ a ráköltött pontoktól:
1p: Kellemetlen, viszkető érzést és enyhe bőrpírt (kb mint a méh-, vagy darázscsípés) okozol.
2p: Kifejezetten veszélyes a közeledben maradni, kis testű, gyengébb szervezetekre gyors és gyötrelmes halált hozol, a nagyobbak, erősebbek is nehezen heverik ki a mérgedet
3p: Szabályozni tudod a méreg kiválasztását, már nem vagy veszélyes a környezetedre... Csak, ha úgy akarod.
4p: Szabályozni tudod, milyen hatásfokú mérget adj át, az egyszerűen bosszantótól az igazán veszélyes anyagig.
Amennyiben nyálad mellett a bőröd is (vagy fordítva, nézőpont kérdése) képes ilyen mutatványra, csak plusz 1 pontot kell ráköltened.
Ha huzamosabb ideig (2-3 hét) nem jut a szervezetedbe káros anyag (lehet az akár radioaktív sugárzás is), ez a képességed szünetel!

Savas nyál
A nyálad a ráköltött pontoktól függően enyhén vagy súlyosabb mértékben maró hatású.
1p: szembe, sebbe kerülve éget, de igazán nem veszélyes
2p: bőrre jutva könnyebb égési sebet okoz, szembe kerülve súlyos hatású, bár nem maradandó
3p: nyálad képes 1-5 cm mélyen belemarni a puhább szerves anyagokba (fa, szövet, bőr), 1-2 mm mélyen kikezdi a csontot, fémet, műanyagot is. Járulékos hatásként akár savat is ihatsz, nem lesz károsabb számodra, mint egy átlag halandónak a pálinka.

Bagolybegy (1p)
A goblinok bármit képesek megenni, amit el tudnak rágni. Ezzel a képességgel az emészthetetlennek minősülő csontot, szarut, üveget és más egyéb anyagokat képes vagy elraktározni és naponta legalább egyszer, legfeljebb étkezésenként egyetlen csomóban (és sérülés nélkül) felöklendezni. Ezt aztán kreativitástól függően fel is használhatod, akár támadóköpetként, akár hobbiművészeti alapanyagként.

Vasbőr
1p A bőröd különösen rugalmas, átvágni vagy -szúrni igen nehéz, de korántsem lehetetlen. A felfogott sérüléseket ettől függetlenül megérzed, bár csak zúzódásként.
2p Bőrödhöz hasonlóak izmaid is, már csak a mások számára végzetes sebekkel kell foglalkoznod, bár neked azok is csak ritkán okoznak komoly hátrányt.
3p Csontjaid is kemények, eltörni csak satuba szorítva lehet bármidet is. Felelőtlen szülők álomgyermeke vagy, goblinéknál nem kevés előnyt jelent.
4p Tested, mint az acél, a szó szoros értelmében. Fém fegyver is csak megkarcolni képes, puszta kézzel vagy fogakkal, karmokkal pedig képtelenség téged megsebezni.
A képesség mellékhatásaként a tapintásod lényegesen gyengébb az átlagnál, soha nem fogod megtudni, miért jobb selymet simogatni, mint dörzspapírt...

Kaméleonbőr (2p)
Akár a kaméleon, képes vagy idomulni a háttérhez, így közel láthatatlanná válni. Egy, az ágy alá felületesen bekukkantó felnőtt biztosan nem vesz észre, feltéve, hogy a bőröd szabadon látható.

Gyíktest (1)
1 p: A sebeid 2x olyan gyorsan regenerálódnak, mint az embereké
2 p: A sebeid 3x olyan gyorsan regenerálódnak, mint az embereké
3 p: Levágott testrészeid is visszanőnek egy hónap alatt.

Bűzmirigy (1p-től)
A szádban, a hónod alatt, vagy épp a végbeledben irtózatos bűzt kiválasztani képes mirigy lapul, aminek tartalmát támadódra vagy épp áldozatodra vagy képes fröcskölni, legfeljebb 2-3 méterre, maximálisan annyiszor 24 óra alatt, ahány pontot ráköltöttél.
Hatásfoka állandó, mértékéről hozzávetőlegesen: 5-ös Modor alatt öklendezve fulladozik akire rákerül, 5-6 meghőköl és sürgősen igyekszik elkerülni vagy lemosni, 7-8 elkerülhetetlenül fintorog, 9-10es tudja csak figyelmen kívül hagyni. A forrástól távolodva 1-2 méterenként csökken a szag, vagyis eggyel magasabbnak számít a Modor. Érzékeny szaglású lények (kivéve goblinok) csak a fele Modorukat számíthatják! A saját bűzödre nem vagy immunis, de duplának számít a Modorod.

Pl Rogzash, a kis gennygóc ráköp egy bandavezérre, mert az felidegesítette. A nagyhangú pofa (4es Modor) öklendezve a földre rogy, társai (5ös Modorral, a távolság miatt 6nak számolva) sürgősen elkezdenek távolodni tőle, mert nem bírják elviselni a közelségét, a távolabb állók viszont (5ös Modor, távolság miatt 7-8nak számolva) fintorogva, de eléggé felbőszülve a bölcsen futásnak eredt kis goblin után vetik magukat. A jelenetet 15m-ről figyelő, meglapult vérfarkas felderítő (8as Modor, a távolság miatt 15-nek számítva, szaglása miatt a 7-8as kategóriában) orrát felhúzva önkéntelenül is fintorog a kósza szagfoszlányok miatt.

Járulékos hatásként a bűz halványan, afféle lemoshatatlan izzadság- vagy aktív szájszagként akkor is körbeleng, ha nem használod a mirigyedet, emiatt szociális kapcsolataid hátrányt szenvedhetnek. (Passzív állapotban a szagod ellen az azt érzékelők dupla Modorral szállhatnak szembe.)

Extra végtag (1-2p végtagonként)
Az átlagnál több kezed, lábad van, esetleg farkad, szárnyad vagy épp fejed nőtt pluszban.
Ha csak van, de extra képességet nem ad, 1 p a költsége (pl csökevényes, ezért nem bír el a szárnyad, vagy esetleg a plusz szemed ugyanúgy előre néz, mint a többi, a farkad csak annyira mozgékony, mint egy krokodilé), amit használni is képes vagy, az 2 p-ba kerül (a szárnyaddal repülhetsz is, a szemed hátrafelé lát, a farkadat rá tudod tekerni dolgokra). Extra fej esetén lehet akár külön-külön személyiséged is, de fontos kikötni, hogy a fejeid nem törnek egymás elpusztítására! Hogy az egyik fej pusztulása esetén túlélj, két pontba kerül, ellenkező esetben csak egy a költsége.
Ha egy páros végtagból rendelkezel extrával, nem kell plusz pontot költened. Vagyis elegendő 2 pontot elköltened, hogy egy négykarú vagy szárnyas goblin legyél.

Termetesség (2p) Törzsed bajnoka vagy, aki messze a többiek fölé nőtt, így akár elérheted a 2m-es magasságot is. Ezzel a torzulással (a nagyobb méret mellett) az erőd és az állóképességed negyedével magasabbnak számít.

Természetesen egyéb torzulásod is lehet, azonban ezt egyeztetned kell a staffal!

A Goblinok leírását Jóindulatnak köszönhetjük.
Jóindulat
Jóindulat
Mesélő - Általános moderátor

Hozzászólások száma : 279
Join date : 2011. Apr. 21.

Vissza az elejére Go down

Feyek Empty Re: Feyek

Témanyitás by Lynarin Seeragic Hétf. Júl. 04, 2011 10:14 pm

Feyek Icon_sonstiges

Sidhe nemesi házak:


A két udvarnak 2-2 fő háza van. Ezek az uralkodóak, persze ezekből kivált néhány kisebb sidhe család, de az ilyen apróbb házak elhanyagolhatóak.






A Napfényes udvarban, a két ház, a Tavasz és a Nyár háza.

Feyek Icon_spring

A Tavasz házába tartozik minden olyan sidhe, aki levegő ági mágiát gyakorol, vagy annak valamelyik specializációját.
Többnyire ők a ritkábbak az arany sidhek között, régen ők voltak a vezető réteg, de a 29. századra a Nyár ház vette át a fontosabb pozíciót. Ennek okán, mivel sértettek, ugyanis úgy érzik, régi dicsőségük elbitorolták tőlük, gyakran még a Nyár háziaknál is beképzeltebbek.

Feyek Sg_spring_icon




Feyek Icon_sommer

A Nyár házába tartozó arany sidhek a tűz mágiáját, vagy annak specializációit gyakorolják. Jellemző rájuk, hogy borzasztó manipulatívak, és mindig kihasználják a kiskapukat. Nem hiába tartja úgy a mondás: „Soha ne tégy ígéretet egy Nyár házinak!”
Jelenleg ők vannak jobb pozícióban a Napfényes udvarban és ezt meg is akarják tartani, semmilyen eszközt nem félnek bevetni ezért. Persze, ezeket az eszközöket csak titokban veszik elő.
Az arany sidhekre amúgy is jellemző, hogy nappal egymásra kedvesen mosolyognak, míg este a másik haláláról álmodoznak...

Feyek 00201-sun-summer-icon





A Holdfényes udvar két vezető háza az Ősz és a Tél háza.

Feyek Icon_herbst

Az Ősz háziak minden sidhek közül a legszolgalelkűbbek. A Föld mágiáját birtokolják, és mégis gyakran sidhe-hez méltatlanul szerények. Undok pletykák szerint azért van ez a behódolásra való hajlamuk, mert minden kevert vérű, vagyis akinek az ereiben goblin, vagy tündér, ne adj isten nem fey vér is folyik, az mind föld mágiával születik, vagyis az ősz házába kerül.
Minden estre a Holdfényes udvarban nagyobb és biztosabb a rend, mint a Napfényesben. Az ősz háza soha nem tört vezető pozícióra, ők beérik azzal, hogy szemlélhetik az évszakok múlását, ahogy a föld megtermi gyümölcsét, majd a fák színes köntösbe öltöznek.

Feyek 00000_.%25C5%2590sz-jel




Feyek Icon_winter

A Tél háza igen jellemző a fekete sidhekre. Hideg, könyörtelen, mégis, vagy talán éppen ezért majd arrogánsabb mint a Tavasz háza. A víz mágiát és annak specializációit használók kerülnek ebbe a házba. Jellemző rájuk a brutalitás, és hogy ha tehetik éreztetik a hatalmukat. A Napfényes udvar tagjai jobbnak tartják magukat náluk, amit ők képmutatásnak tekintenek. Úgy hiszik az arany sidhe legalább olyan mocskosak mint ők, csak azok a „férgek” ezt a mocskot aranyló köntös alá rejtik.
A Tél háza már az ősidőktől kezdve a Holdfényes udvar vezető háza. Az uralkodók pár kivételtől eltekintve mindig ebből a házból kerültek ki. Itt vita nincs, a Tél elpusztítja az Őszt.

Feyek Snowflake_ice_crystals_4




Néha megesik, hogy valaki arany sidhe föld vagy víz mágiával születik, de ez igen ritka. Az ilyen egyedeknek két választása van. Vagy meghúzzák magukat és csatlakoznak a Tavasz vagy Nyár házához, vagy renegátok lesznek, elhagyják a Napfényes udvart és a mágiájuk szerinti házukhoz csatlakoznak.

A fekete sidheknél nem olyan bonyolult a dolog. A kevertvérűek többnyire az Ősz házába kerülnek, legyen bármilyen mágiájuk, míg a tisztavérűek, néha igen magas rangú aranysidhek is, mondjuk tűzmágiával, hatalomvágyuk miatt a Tél házában kötnek ki, reménykedve, hogy ebben az udvarban jobban elismerik őket, mint a sajátjukban. Fekete sidhe azonban, legyen akár levegőmágiája, soha nem kerülhet a Napfényes udvarba, legalábbis erre még soha nem volt példa. A magukat nemesebbnek tekintő aranysidhek nem vegyülnek a „mocsokkal” míg a fekete sidhe szívesen látják a vérfrissítést. Gyakran hangoztatják is, hogyha más nem írtja ki az arany sidheket, megteszik azok maguknak, önző butaságuk és beltenyészetük egyszer a vesztüket okozza. De ki tudja kinek van igaza? Az tény és való, hogy sidhe gyermek talán már évszázadok óta nem született egyik udvarban sem, habár senki nem tudja mi ennek az oka...


Feyek 00199-seasons-winter-summer
Lynarin Seeragic
Lynarin Seeragic
Árnyak és Vizek királynője, vámpír hercegnő (Admin)

Hozzászólások száma : 1261
Join date : 2010. Aug. 30.
Age : 30
Tartózkodási hely : Ahol keresnek.

Vissza az elejére Go down

Feyek Empty Re: Feyek

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.