Belépés
Naptár
2900. július 21.
Legutóbbi témák
» Chat 04by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:28 pm
» Elköltöztünk!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:20 pm
» 1...!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 7:23 am
» A rét
by Mulan Huryū Kedd Aug. 28, 2012 8:11 am
» Hirig lakrésze
by Hirig Kedd Aug. 28, 2012 6:17 am
» Előcsarnok
by Vera Rider Hétf. Aug. 27, 2012 10:04 pm
» 2...!
by Alyara Nirois Hétf. Aug. 27, 2012 9:42 pm
» Múzeum a XXI. századból
by Mira Hétf. Aug. 27, 2012 9:30 pm
» A lidérces álmok ligete
by Raven Raymore Hétf. Aug. 27, 2012 9:35 am
» 3...!
by Alyara Nirois Vas. Aug. 26, 2012 8:11 pm
Ki van itt?
Jelenleg 6 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 6 vendég Nincs
A legtöbb felhasználó (74 fő) Pént. Szept. 27, 2024 6:21 am-kor volt itt.
Statistics
Összesen 86 regisztrált felhasználónk van.Legújabb felhasználó: Dzsorsua
Jelenleg összesen 10615 hozzászólás olvasható. in 550 subjects
Karakteralkotási segítség
1 / 1 oldal
Karakteralkotási segítség
A minta karakterlap segítségén túl itt is felvázoljuk a karakteralkotás menetét. Sajnos félreértésre adhat okot pár dolog, illetve kényelmesebb is lehet egy ilyen útmutató.
Tehát akkor a karakteralkotás menete:
- Olvass világ- és fajleírást, ebből biztosan tudsz valami hozzád illő koncepciót szülni. Jellem, háttértörténet, faj legyen meg mindenképpen, ezután nekiláthatsz a karakterlap kitöltésének.
- A várakozó karakterlapok között alkoss egy új topicot a karaktered nevével, ebbe emeld át a minta karakterlapban leírtakat.
- A kitöltés során aztán a magyarázó szöveg helyett írd be a karakteredre jellemző dolgokat. Név (régi és új), kor, a születés és fátyolba lépés városa... De hát olvasni tudsz, eléggé egyértelmű a dolog.
Ami kérdésként felmerült már és/vagy általában problémát okoz:
- a karakter a Fátylon átkerülve új testet kap (hogy milyen metódus alapján és miért, egyáltalán, mi ez a múltból átlépős dolog, a játékban keress rá választ ), kora, neme általában nem változik (ritka kivételek persze akadnak, de egyáltalán nem jellemző), és jellemének leginkább megfelelő fajba kerül.
Ugye, az adott, hogy a varázslények mindig is köztünk éltek. A Fátylon átlépve a karakter (sokszor önmaga előtt is) rejtett éne felszabadul, így a térbeli és időbéli teleport során sokszor megdöbbentő módon szembesül igaz valójával.
A történet, átváltozás után a másik sarkalatos pont... nos a pontok kérdése.
A karakterlapunk nem túl bonyolult, szabályrendszerünk pedig igencsak csökevényes: a nagyobb üti a kisebb értéket.
Ha speciális képességet használsz, akkor hat a másikra, ha az veled azonos, vagy alacsonyabb szintű.
Na, de vissza a pontokhoz.
A lényeg:
Az alapképességekre összesen 50 pontod van. Ahányas egy értéked, annyi pontba kerül. Vagyis: 5ös érték 5 pontot használ fel, így a rendelkezésedre álló 50ből 45 pontod marad a többire.
Ez eddig tiszta és világos. Viszont!
A fentivel ellentétben a speciális képességek szintjei összeadódnak pontérték szempontjából!
Vagyis: 1. szintű képesség 1 pontba kerül, viszont egy második szintű képesség 1+2=3 pontot emészt fel!!! Két kivétel van ezen szabály alól: ha a játékos goblint alkot (erről bővebben a faj leírásánál olvashatsz), vagy ha a képességnek nincsenek alsóbb szintjei. Ez utóbbi esetben ha kifizeted a képesség pontértékét, rendelkezni is fogsz vele.
A képességek használata:
Ha van egy 2. szintű képességed, képes vagy az 1. szintű alkalmazására is, vagyis tudod szabályozni az erődet. (Jól is néznénk ki, ha az olimpiai bajnok súlyemelő egy poharat is ugyanolyan erőbefektetéssel emelne vagy fogna meg, mint a súlyokat...) Természetesen, ami ez alól kivétel, az külön, a képesség leírásánál említve van!
Nos, ezek után megvan a történeted, a karaktered jellemzői, alap és speciális képességei... Játszhatsz is, miután az adminok is elfogadnak (Lyn és Alya). Zaklatni nem érdemes őket, mihelyst szabadidejük engedi, ránéznek a várakozó karakterek lapjaira és reagálnak. Az eddigi gyakorlat alapján, ha egy jk-val semmi gond nincs, legfeljebb 1 nap után már játszhatott is, szóval nem kell heteket várni jóváhagyásra.
Reméljük, segített ez a kis szösszenet, ha továbbra is kérdésed van, bátran írj privát üzenetet valamelyik moderátornak vagy adminnak!
Tehát akkor a karakteralkotás menete:
- Olvass világ- és fajleírást, ebből biztosan tudsz valami hozzád illő koncepciót szülni. Jellem, háttértörténet, faj legyen meg mindenképpen, ezután nekiláthatsz a karakterlap kitöltésének.
- A várakozó karakterlapok között alkoss egy új topicot a karaktered nevével, ebbe emeld át a minta karakterlapban leírtakat.
- A kitöltés során aztán a magyarázó szöveg helyett írd be a karakteredre jellemző dolgokat. Név (régi és új), kor, a születés és fátyolba lépés városa... De hát olvasni tudsz, eléggé egyértelmű a dolog.
Ami kérdésként felmerült már és/vagy általában problémát okoz:
- a karakter a Fátylon átkerülve új testet kap (hogy milyen metódus alapján és miért, egyáltalán, mi ez a múltból átlépős dolog, a játékban keress rá választ ), kora, neme általában nem változik (ritka kivételek persze akadnak, de egyáltalán nem jellemző), és jellemének leginkább megfelelő fajba kerül.
Ugye, az adott, hogy a varázslények mindig is köztünk éltek. A Fátylon átlépve a karakter (sokszor önmaga előtt is) rejtett éne felszabadul, így a térbeli és időbéli teleport során sokszor megdöbbentő módon szembesül igaz valójával.
A történet, átváltozás után a másik sarkalatos pont... nos a pontok kérdése.
A karakterlapunk nem túl bonyolult, szabályrendszerünk pedig igencsak csökevényes: a nagyobb üti a kisebb értéket.
Ha speciális képességet használsz, akkor hat a másikra, ha az veled azonos, vagy alacsonyabb szintű.
Na, de vissza a pontokhoz.
A lényeg:
Az alapképességekre összesen 50 pontod van. Ahányas egy értéked, annyi pontba kerül. Vagyis: 5ös érték 5 pontot használ fel, így a rendelkezésedre álló 50ből 45 pontod marad a többire.
Ez eddig tiszta és világos. Viszont!
A fentivel ellentétben a speciális képességek szintjei összeadódnak pontérték szempontjából!
Vagyis: 1. szintű képesség 1 pontba kerül, viszont egy második szintű képesség 1+2=3 pontot emészt fel!!! Két kivétel van ezen szabály alól: ha a játékos goblint alkot (erről bővebben a faj leírásánál olvashatsz), vagy ha a képességnek nincsenek alsóbb szintjei. Ez utóbbi esetben ha kifizeted a képesség pontértékét, rendelkezni is fogsz vele.
A képességek használata:
Ha van egy 2. szintű képességed, képes vagy az 1. szintű alkalmazására is, vagyis tudod szabályozni az erődet. (Jól is néznénk ki, ha az olimpiai bajnok súlyemelő egy poharat is ugyanolyan erőbefektetéssel emelne vagy fogna meg, mint a súlyokat...) Természetesen, ami ez alól kivétel, az külön, a képesség leírásánál említve van!
Nos, ezek után megvan a történeted, a karaktered jellemzői, alap és speciális képességei... Játszhatsz is, miután az adminok is elfogadnak (Lyn és Alya). Zaklatni nem érdemes őket, mihelyst szabadidejük engedi, ránéznek a várakozó karakterek lapjaira és reagálnak. Az eddigi gyakorlat alapján, ha egy jk-val semmi gond nincs, legfeljebb 1 nap után már játszhatott is, szóval nem kell heteket várni jóváhagyásra.
Reméljük, segített ez a kis szösszenet, ha továbbra is kérdésed van, bátran írj privát üzenetet valamelyik moderátornak vagy adminnak!
Jóindulat- Mesélő - Általános moderátor
- Hozzászólások száma : 279
Join date : 2011. Apr. 21.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.