Mystical Future FRPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Aktuális
KALANDOK:
Szüneteltetve: Nemesis
Aktív: Caridwen, Mira
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Naptár



2900. július 21.
Legutóbbi témák
» Chat 04
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:28 pm

» Elköltöztünk!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:20 pm

» 1...!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 7:23 am

» A rét
by Mulan Huryū Kedd Aug. 28, 2012 8:11 am

» Hirig lakrésze
by Hirig Kedd Aug. 28, 2012 6:17 am

» Előcsarnok
by Vera Rider Hétf. Aug. 27, 2012 10:04 pm

» 2...!
by Alyara Nirois Hétf. Aug. 27, 2012 9:42 pm

» Múzeum a XXI. századból
by Mira Hétf. Aug. 27, 2012 9:30 pm

» A lidérces álmok ligete
by Raven Raymore Hétf. Aug. 27, 2012 9:35 am

» 3...!
by Alyara Nirois Vas. Aug. 26, 2012 8:11 pm

Toplisták
Ki van itt?
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (23 fő) Szomb. Júl. 28, 2012 9:45 pm-kor volt itt.
Statistics
Összesen 86 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Dzsorsua

Jelenleg összesen 10615 hozzászólás olvasható. in 550 subjects

Vámpírok

Go down

Vámpírok Empty Vámpírok

Témanyitás by Lynarin Seeragic Hétf. Aug. 30, 2010 1:24 am

Főváros: Necradit ( A Sötétség mocsara)

Vámpírok Red_Eye_by_cherrybell

Vámpírok:
Halhatatlan lények akik a halandók vérével oltják szomjukat, ha a nap eltűnt a látóhatáron. Sokkal erősebbek, gyorsabbak és szebbek, mint az átlag emberek. A bőrük halottsápadt, nem ver a szívük, ha nem isznak elég vért megvadulnak, majd szép lassan múmiává aszalódnak, bár ahhoz hónapok kellenek. A napfény porrá égeti őket, de az erősebbek kis ideig el tudják viselni. A szent tárgyak használnak ellenük, de csak akkor, ha az, akinek a kezében van, valódi hívő. A szenteltvíz is csak akkor hat rájuk savként, ha igazhitű pap szentelte föl. Ha vadásznak, vagy fellobban a várszomjuk a szemük vörösen kezd izzani a szemfogaik pedig megnyúlnak. Életük a vér körül forog, nem szeretnivaló leányálmok ők, hanem valódi ragadozók. Egy vámpír csak legszélsőségesebb esetben szerethet úgy egy halandót, amit mi szerelemnek nevezünk. Furmányos, gyors észjárású ügyes lények, szeretik kifacsarni a szavakat és kibújni az ígéreteik alól. Ha egyszer csatlakozol hozzájuk, örökké éjszakai ragadozó maradsz!

Erősségek:

Minden vámpír ereje a korával arányosan növekszik! Tehát a fiatal a fátylon még csak most átlépett vámpírok ne akarják megváltani a világot!
- Természetfeletti erő: Már egy pár napos vámpír is másfélszerese egy átlag emberének. Tehát ha egy vámpír erején 10 pont van, az mondjuk 15-öt jelent.
- Gyorsaság: Kétszer olyan gyorsak, mint egy átlag ember.
- Gyógyulás: A tűz, a napfény és a szenteltvíz okozta sebeik gyógyulnak lassan (emberi sebességgel), de a többi kétszer olyan gyorsan gyógyul, mint az embereknek.
A többi sebesülés, a karddal, vagy lézerrel okozott sebek, akkor gyógyulnak be, amikor a vámpír pihen. Miután a napfény ártalmas nekik, a legtöbb vámpír nappal néhány órára halálszerű álomba zuhan. Amikor ebből fölébred, éppen olyan lesz, mint amikor vámpírrá változott. A levágott haja megnő és a sérülései begyógyulnak. Ez az idő az öregedéssel egyre kevesebb lesz. A fiatalok gyakran8-10 órát is alszanak, míg az öregeknek már 2-3 óra is elég.

Kor: Minél idősebb egy vámpír a fizikai képességei annál hatalmasabbak. Minden évszázaddal eggyel nő a szorzó. Tehát egy 100 éves vámpír például 3x olyan gyors és 2,5x olyan erős, mint egy átlag halandó. Egy 200 éves 4x olyan gyors és 3,5x olyan erős és így tovább...

Gyengék:
- Vérszomj: Egy vámpírnak szüksége van vérre ahhoz, hogy éljen. Egy fiatal vámpírnak, olyan 100 éves korig, mondjuk heti egyszer szükséges innia hat liter embervért, tehát megölnie egy embert mondjuk. Persze ez kiváltható. Ihat gyakrabban keveset, vagy ahogy tetszik, de ha nincs meg a heti 6l legyengül és múmiaszerű állapotba kerül egy idő után. De addig is megőszül, kihullik a haja és egyebek, habár előtte olyan vérszomj keríti hatalmába, hogy nem képes semmi másra gondolni csak a vérre. Megtámad bárkit, akinek az ereiből enyhülést nyerhet.
- Napfény: Ha egy fiatal vámpír bőrét napfény éri, az felhólyagzik és olyan 5 perc után a vámpír porrá ég. Minél éhesebb a vámpír, ez az idő annál jobban lerövidül. Minél öregebb, annál tovább bírja.
- Szent tárgyak: Ha egy Istenben valóban hívő pap szentel meg egy tárgyat, vagy akár vizet, akkor az fegyver a vámpírok ellen. Szörnyű sebeket okoz, amik emberi lassúsággal gyógyulnak.

Szaporodás:

Két vámpírnak nem lehet gyermeke! A vámpír nők terméketlenek, mert a testük nem képes úgy változni, hogy szüljenek. A vámpír férfiak ellenben képesek más fajokkal utódot nemzeni. Természetesen bármelyik fajjal, aki szaporodóképes. A félvámpírok ellenben terméketlenek, pont mint az öszvérek és félig birtokolják a vámpírerőt, tehát 1,5X olyan erősek, mint egy ember, ellenben mivel élnek, a testük 300 év alatt megöregszik és meghalnak. Ellenben a szomjúság őket is kínozza, tehát ha fele olyan ritkán is mint a szüleik, de kénytelenek vért inni.
Jelenleg nem lehet ilyen félvámpír karaktert hozni!

Átváltozás:

Ha valakinek halandó, vadász, vagy emberi testfelépítésű karaktere van, azt egy másik, 4. szintű vámpír képes vámpírrá változtatni. Tehát angyalt, tündért, sellőt, goblint nem lehet vámpírrá tenni!
Ilyenkor az eredeti fajának képességei nem vesznek el, viszont képtelen ezeket fejleszteni. Eredeti faját elveszíti, így helyette a vámpír fajba lép be.
5. szintűt azonban nem lehet átváltoztatni, ilyen erős másik faj belehal az átváltoztatásba.

Ha egy vámpír megharap, nem változol feltétlenül vámpírrá, ahhoz az kell, hogy egy élőholt egy hónapon belül háromszor megharapjon, majd vámpírharapásba halj bele. Aztán a fiókának egy nappalt a sírban kell töltenie és ha következő éjszaka a teremtője eljön érte és megitatja a véréből, megszületik az új vámpír. Nem egyszerű rituálé, de ez biztosítja, hogy az egész bolygót nem lepik el az éjszaka lényei. És csak és kizárólag nagyobb vámpírok képesek erre, egy pár tíz éves holt nem képes másokat vámpírrá tenni!

Szintek:
1. szint - Fióka
2. szint - Tanítvány
3. szint - Önálló
4. szint - Mester
5. szint - Vérvonalfő


Minden képesség, ami egy másik személyre terjed ki, csak akkor érvényes, hogyha az alany alacsonyabb szintű nálad.
Például, egy 3. szintű vámpír lophat emlékeket egy 1. szintű tündértől, de egy 3. szinűtől például már nem.


Speciális képességek:

- Elmekontroll: Képes vagy befolyásolni a halandók emlékeit és gondolatait. ( Az elmére hat. )
1p Ha a szemébe nézel, rá tudod venni valamire.
2p Már a hangod is elég az irányításhoz.
3p Már az emlékeit is manipulálhatod.

- Bájolás: ( Az érzelmekre hat.)
1p A szemébe nézel és hipnotizálod: A kiválasztott halandó megbízik benned, egészen addig, míg ellenséges mozdulatot nem teszel.
2p Már a hangod is elég ahhoz, hogy hipnotizáld. A kiválasztott alanyt megszólítod, magadhoz édesgeted. ( Hasonlít a Sidhek Karizma képességére. ) Míg ellenséges mozdulatot nem teszel, addig a halandó megbízik benned, akár meg is haraphatod.
3p Elegendő egy érintés ahhoz, hogy megbízzon benned a halandó. És rá se fog jönni, hogy az érzéseit mágikusan befolyásolod.

Extatikus harapás: (Bájolás 2p kell hozzá.)
2p A vámpírharapás alapvetően fájdalmas dolog. Aki felveszi ezt a képességet, az képes ezt a fájdalmat kiküszöbölni. Olyan magas fokon befolyásolja az érzéseket, hogy a harapás nem fáj hanem igen magas fokú gyönyört élvez az áldozat.

- Álomjárás: Meg tudsz jelenni a halandók álmaiban.
1p Szerelmes álmok.
2p Rémisztő álmok.
3p Valóságos álmok, kommunikáció, amire a fajtársaiddal is képes vagy, vagy más termikkel.

- Köddé/Árnnyá/Denevérré válás: Egyértelmű. Smile Egy vámpírnyi köd/árny leszel, így elpusztíthatatlan és bárhová bejutsz, vagy denevér. Ezek közül csak egy dologgá tudsz változni, választható, hogy mivé. Különböző szintekkel erősödik.
1p Fel tudod venni az alakot és mozogni benne.
2p Magadhoz tudod gyűjteni a többi árnyat/ködöt ezáltal növekedni és ezt fegyverként használni. (Denevérnél óriásdenevérek hozhatók létre, de az élő bekebelezett denevérek meghalnak a szétválás után)
3p Már az egyéb mágikus tulajdonságaid is tudod használni ilyen alakban.

- Emléklopás: Ha iszol valaki véréből, bizonyos emlékeit megismered.
1p Töredékes emlékek, nem választott.
2p Egy általad választott emléket tudsz ellopni.
3p Az áldozat egész életét megismered, olyan titkokat is, amiket ő maga talán elfelejtett. (Zavaró lehet és esetenként a vámpír átvesz bizonyos tulajdonságokat a halandótól, ez lehet jó és rossz is.)

- Varázsszem:
1p Azonnal meg tudod állapítani, hogy egy lény melyik fajba tartozik.
2p Képes vagy a fajokon belüli finom árnyalatokat is megkülönböztetni, világosan látod, hogy egy halandó ember hétköznapi, vadász vagy varázsló. Ugyanígy meglátod, hogy az alakváltó milyen alakokba képes változni, vagy azt is képes vagy felismerni, ha netalán egy vámpír rabszolgájával van dolgod.
3p Látod a láthatatlan dolgokat (lidércek, vagy esetleg varázs rejtette lények, tárgyak), mint ahogy kis koncentrálás árán, de képes vagy szemügyre venni a mágia áramlatait is. Meg tudod mondani, hogy a jelenlévők közül ki hozta létre az adott mágiát, vagy éppen kin ül átok, stbstb.

Ezzel a képességgel az emberek auráját látod, ez alapján határozod meg a fajokat. Íme a különböző fajok aurájának színe.
sidhek - ragyogó arany (az arany sidheké) izzó királykék (a fekete sidheké.)
goblinok - lila
tündérek - zöld
angyalok - fényes, arany glória
halandók, vadászok - változó, sosem állandó, de általában véve gyenge, alig észrevehető
lidércek - (csak ha megtestesül, vagy a szellemalakot látva) fakószürke
alakváltók - sárga
vérfarkasok - ezüst, sárga csillámokkal
vámpír - fakóvörös
sellők - fodrozódó kék
selkiek - sárgásbarna
varázslók (mágusok és boszorkányok) - sugárzóan fényes


- Mágikus pajzs: Képes vagy megvédeni magad az ellenséges varázslatokkal szemben. Más nem léphet az álmaidba, vagy túrhat a fejedbe. Tehát csak a mentális támadások ellen véd, fizikai ellen nem.
1-4. pontos, minél erősebb, annál erősebb varázslatok ellen tudod megvédeni magad.

- Fizikum.
3p-ért bármely tulajdonságod szorzóját növelheted eggyel. Tehát a vámpírok alap gyorsasága 2x-ese a halandókénak, ha 3 pontot költesz rá 3x-osa lesz, ha 6-ot 4x-ese lehet. Az erőnél és a sebgyógyításnál ez ugyan így működik. (csak éppen ott az 1,5-ös és a 2-es alapérték növekszik.)

- Vérszolga: Képes vagy egy harapással és egy elmekontrollal magadhoz bilincselni egy halandót. (3p-os elmekontroll kell hozzá!)
Ha az alapfeltétel megvan minden vérszolga plusz egy pontba kerül. Tehát ha két szolgát akarsz, 2p-t kell tenni rá.

A vérszolgaság intézménye:
Mi vihet rá egy halandót arra, hogy vérszolgává váljon? Főleg a hatalom, és a biztonság abszurd módon. a mester ugyanis többnyire megvédi a szolgáját és részben megosztja vele a hatalmát a gondolatait. Mester és a szolga kapcsolata nagyon kifinomult, nagyon érzékeny. Ha valakiből vérszolga lesz, annak minden Újhold idején innia kell a mestere véréből, ez teszi a szolgákat éppen olyan öröklétűvé akár a mestereiket. A szolgákat a napfény sem korlátozza, nekik nem kell menekülniük a nap tüzes tekintete elől. A vámpír képes telepatikusan kommunikálni a szolgájával, bármilyen távolról és bármikor. A szolga pedig részben osztozik mestere képességeiben, néhány apróbb képességet ő is birtokolhat. Például képes köddé vagy denevérré változni. A szolga egy idő után egyre jobban úgy gondolkozik, ahogy a mestere. Minél több vért vesz magához, annál inkább a vámpír részévé válik. A szolga halála a mesternek is fájdalmat okoz, habár a vámpír ebbe nem hal bele. A szolga addig szabadulhat meg a mestere halálával, amíg az emberi élettartama le nem járt. Egy több száz éves szolga porrá omlik a mestere halála után.

Vámpírok Vampire_666


A hozzászólást Lynarin Seeragic összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Ápr. 07, 2012 2:07 am-kor.
Lynarin Seeragic
Lynarin Seeragic
Árnyak és Vizek királynője, vámpír hercegnő (Admin)

Hozzászólások száma : 1261
Join date : 2010. Aug. 30.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol keresnek.

Vissza az elejére Go down

Vámpírok Empty Vámpírklánok

Témanyitás by Lynarin Seeragic Hétf. Jún. 06, 2011 4:14 am

Vámpírklánok:

Alapvetően minden vámpír Vérkönny leányától Fekete Hajnaltól származik. Azonban az alapján, hogy kiben milyen erős a vér, és melyik képességeik dominálnak leginkább a vámpíroknak 3 fő klánjuk van. Ezeknek a klánoknak az alapítóit egy másik vámpír ölte meg, aki ha úgy vesszük egy negyedik klán tagja, de mivel abban a klánban egyedül ő és egy gyermeke van, így nem igazán számít önálló klánnak.
A klánok főleg abban különböznek, melyik vámpír mivé tud változni, és mitikus képességeik is mások. A vezetőiket Nostrefat ölte meg, és ő vette át az uralmat az összes vámpír felett. Persze annak ellenére, hogy egy népet alkotnak, a különböző klánok tagjai nem feltétlenül jönnek ki jól egymással. Elfogadják a békét, hiszen a hatalmas vámpírkirály ellen keveset tehetnek, de ha tehetik lázonganak és a saját vértestvéreik társaságát keresik.
Egy klánba mindenki akkor kerül be, amikor vámpírrá változik. Ha az aki vámpírrá változott az egyikbe tartozott, te is abba fogsz tartozni. Így természetesen néhányan eltérhetnek a klánjuk alapvető viselkedési normájától, de mivel a vámpír többnyire magához hasonló gyermeket vesz maga mellé, így azért a klánok legtöbb tagjára az alulírottak a jellemzőek.
A három klán a következő:





Vámpírok Abstract-tree-logo-thumb5861052

1. A Fehér Fa klán (FF)
Tagjai köddé képesek változni. Gyakran vannak a soraikban olyanok, akik penitenciának tekintik az öröklétet. Olyan büntetésnek, amit Isten azért rótt ki rájuk, hogy megtisztuljanak azok alól a vétkek alól, amiket életükben követtek el. Csak betegekből és haldoklókból táplálkoznak, mintegy angyalnak tekintve magukat, olyan angyalnak, ami megszabadítja szenvedésétől a nyomorgókat.
Főleg az elmére ható mágikus képességeket részesítik előnyben. A legfontosabbak náluk:
- Elmekontroll
- Álomjárás
- Emléklopás
- Varázsszem
Meg ezen kívül persze a köddé válás, ami egy idő után minden tagban kifejlődik.
De az ő soraikból senki nem láncolna például magához vérszolgát, mert az a természete ellen való lenne. Rájuk a legjellemzőbb hogy megpróbálják elfojtani a vámpírénjüket magukban, vagy még maguk is előtt tagadják igazi természetüket.




Vámpírok Bloody_rose_by_fullmetalschoettle

2. Véres Rózsa klán (VR)

Ők az igazi tomboló vámpírok. Nehezen tartják be a törvényt, csak a királynak engedelmeskednek, de még neki sem mindig. Utálják a kötöttségeket, ha tehetik ellent mondanak még magának az istennek is... A középkorban falukat irtottak ki és kastélyok népének vérével festették át a mezőt vörösre. Ők is elzárják a fenevaduk, de amikor szabadjára engedik, olyankor minden vérbe borul.
Kiszámíthatatlanok, gyakran őrültek, és a testi erő nagyon fontos nekik. Ők képviselik a vámpírok között a vadságot. A testi erő, a szexualitás, a vadászat, ez tölti ki az örökkévalóságukat.
Denevérré változnak, és mitikus képességek közül egyedül a Bájolást és az Extatikus harapást szokták használni. Gyakran majd dupla olyan erősek, mint a többi vámpír, testi erejük félelmetes mértékben megnövekedhet a korral.





Vámpírok 0808-0711-0813-1611

3. Árnyék Szív klán (ÁSZ)

Ők a sötétség valódi gyermekei. Sokan közülük el akarják felejteni a másik életüket. Teljes egészében átadják hát magukat a vámpírlétnek, de nem olyan vad és brutális módon, mint a VR-esek. Ők csendesen szemlélik a vámpír létet. Többnyire hidegek és távolságtartóak, olyanok akár a sötétségben bujkáló démonok. Nem látod őket, csak a tőrt tartó kéz árnyékát...
Nem tekintik átoknak az öröklétet, inkább megváltásnak, számukra ez az, amire mindig is vágytak. Imádják a vér ízét, de soha nem isszák vadul, vagy vonják meg maguktól, mint az FF-esek. Csodálják és imádják a vért, akár a jó borkóstolók. A többi vámpírra, aki nem az ő klánjukba tartozik lenézéssel tekintenek, hiszen azok csak afféle söpredékek, akiknek eltorzult gondolkodása bemocskolja az éjszaka fekete bársonyát.
Árnnyá tudnak változni természetükhöz híven. Mivel teljesen egyesülnek vámpírénjükkel és egészében elfogadták azt, úgy ahogy van, ezért bármely mágikus képességet használhatják, habár gyakran specializálódnak vagy a mentális vagy a testi képességekre.
Lynarin Seeragic
Lynarin Seeragic
Árnyak és Vizek királynője, vámpír hercegnő (Admin)

Hozzászólások száma : 1261
Join date : 2010. Aug. 30.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol keresnek.

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.