Belépés
Naptár
2900. július 21.
Legutóbbi témák
» Chat 04by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:28 pm
» Elköltöztünk!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:20 pm
» 1...!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 7:23 am
» A rét
by Mulan Huryū Kedd Aug. 28, 2012 8:11 am
» Hirig lakrésze
by Hirig Kedd Aug. 28, 2012 6:17 am
» Előcsarnok
by Vera Rider Hétf. Aug. 27, 2012 10:04 pm
» 2...!
by Alyara Nirois Hétf. Aug. 27, 2012 9:42 pm
» Múzeum a XXI. századból
by Mira Hétf. Aug. 27, 2012 9:30 pm
» A lidérces álmok ligete
by Raven Raymore Hétf. Aug. 27, 2012 9:35 am
» 3...!
by Alyara Nirois Vas. Aug. 26, 2012 8:11 pm
Ki van itt?
Jelenleg 15 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 15 vendég Nincs
A legtöbb felhasználó (74 fő) Pént. Szept. 27, 2024 6:21 am-kor volt itt.
Statistics
Összesen 86 regisztrált felhasználónk van.Legújabb felhasználó: Dzsorsua
Jelenleg összesen 10615 hozzászólás olvasható. in 550 subjects
Vérfarkasok
2 posters
Mystical Future FRPG :: Fórum :: Bevezető :: Fajok
1 / 1 oldal
Vérfarkasok
Főváros: Bloosx ( A Hold városa)
Vérfarkasok:
A Hold gyermekei ők, akik testüket egy fenevaddal osztják meg. Sokan valaha emberek voltak, de ez semmin nem változtat. Emberségesebbek a vámpíroknál, mert talán jobban kötődnek gyökereikhez, persze köztük is vannak szörnyetegek. Élnek, ver a szívük. A testük melegebb egy emberénél, mert folytonos lázban ég az átváltozás miatt. Ahogy egyre közeledik a telihold, a testhőmérsékletük is nő és egyre zavartabbá válnak. Bármikor képesek az átváltozásra, de teliholdkor kénytelenek. Az ezüst csúnya sebeket ejt rajtuk, mert valamiért allergiásak rá. Két fajtájuk van, a született és aki később vált farkasemberré. A született farkasoknak két alakjuk van a hibrid félig-farkas félig emberi lét, amiben mindkét fajnál erősebbek, gyorsabbak és jobbak az érzékszerveik is, aztán van a rendes farkasalak, amit csak ők képesek fölvenni.
Nem halhatatlanok, annyit élnek, mint egy átlagos ember, csak ellenállóbbak a betegségekre és sokkal gyorsabban gyógyulnak náluk.
Erősségek:
- Erő: Kétszer olyan erősek, mint egy ember.
- Gyorsaság: Másfélszer olyan gyorsak.
- Gyógyulás: A sebeik szintén másfélszer olyan gyorsan gyógyulnak.
Gyengék:
- A pluszok csak félfarkas keverék alakban érvényesek. Egy emberi arcot viselő farkas éppen olyan erős, mint egy hasonló testfelépítésű ember.
- Ezüst: Csúnya sebeket ejt rajtuk, amik még annál is lassabban gyógyulnak be, mint egy ember sebei, ráadásul a nyomuk örökre megmarad.
- Harapás: A vámpírharapás mérgező valamilyen szinten az alakváltókra. Heves változásra kényszeríti őket, olyan két perc alatt elmúlik a hatása, de addig szörnyű kínokat okoz. Ezért gyűlöli úgy egymást a két faj.
Szaporodás:
A vérfarkasok, lévén, hogy élőlények, bármilyen más fajjal képesek szaporodni, de ilyenkor a gyermek nem örökli a vérfarkasságot, csak ha mind a két szülője vérfarkas volt.
Átváltozás:
Szintén negyedik szintű vérfarkasok képesek csak erre, és kizárólag halandó kaphatja el a kórt! Tehát vadász, vagy ember!!
Vagy farkasnak születsz, vagy egy teliholdkor átváltozott farkas megharap és a következő teliholdkor te is bundát növesztesz.
Szintek:
1. szint - Kölyök
2. szint - Suhanc
3. szint - Falkatag
4. szint - Domináns
5. szint - Alfa
Speciális képességek:
- Gyorsváltás: A farkasok bármikor képesek alakot váltani, de nem mindegy, hogy ez milyen sebességgel megy és mennyi fájdalommal jár.
1p A fájdalom megszűnik átváltozáskor.
2p A változás hamarabb zajlik le, fájdalom nélkül.
3p Gyakorlatilag másodpercek kérdése a dolog és a váltó nem érez semmit.
- Ellenállás: Hogy mennyire tud ellenállni a Hold vonzásának. A vámpírok mérgének hatása is annál kevésbé erős, minél nagyobb ez a képességed.
1p Csak akkor változik át, ha valami heves érzelmi hatás éri. (A méreg hatása hamarabb elmúlik.)
2p Csak akkor változik át, ha a fajtársai hívják. (A méreg alig hat rád, és a fájdalom is elviselhetőbb.)
3p Csak akkor változik át, ha ő úgy akarja, a Hold szinte semmilyen hatással nincs rá, az azt megelőző figyelmetlenség sem jelentkezik. (A vámpírméreg itt már semmilyen hatással nincs rád.)
- Holdamulett:
3p-be kerül összesen és ez egy olyan mágikus amulett, amiből még a nyilvános fellépéskor csináltak néhányat a varázslok. Arra jó, hogy a vérfarkas ruháit magába szippantja az átváltozás közben, tehát azok nem mennek tropára és újra megjelennek, amikor a farkas emberi alakot ölt.
- Ködfarkas:
A természetfeletti mindig gyakran jobban kötődik a természethez, mint az ember, így van ez a farkasokkal is. Ez a képesség segít nekik elrejtőzni, képesek ködöt idézni maguk köré, ami segíthet a vadászatban.
1p Átlagos ködöt vagy képes magad köré idézni, maximálisan szint*10m távolságig. Egy-két lépésről látni csak a dolgokat, messzebb minden mást tejszerű fátyol takar.
2p Az általad teremtett köd annyira sűrű, hogy a bele kerülők jóformán vakon botladoznak, távolsági harcot folytatni reménytelen, a közelharc is csak nehezen kivitelezhető. Figyelem! Ez a megkötés rád is vonatkozik!
3p Átlátsz a ködön, teljesen mindegy, hogy természetes, te idézted, vagy éppen más hívta elő.
- A vadász tekintete
1p Halandók nem képesek állni a tekintetedet, a legtöbbször zavartan elfordulnak, de legalábbis kényelmetlenül érzik magukat.
2p Ha félfarkas alakba változol, a legbátrabb halandók is pánikban menekülnek, vagy épp ledermednek a sokktól, akárcsak a nálad alacsonyabb szintű természetfelettiek. Hasznos képesség, ha épp vadászok cserkésztek be.
3p Bármelyik alakban működik a képességed, ha szükséged van rá. Emellett világíthat a szemed (kék, vörös, vagy épp zöld fénnyel) is, ha épp úgy akarod.
- Részleges transzformáció:
1p Képes csak a karmait kinöveszteni
2p Képes csak bizonyos testrészeit átalakítani
3p Tökéletesen emberi alakú marad, de a vadállat érzékszerveivel
4p: Képes vagy tudatosan formálni a testedet, ötvözve a benned élő farkas túlélési ösztönét az emberi akarattal. Ezzel a képességgel képes vagy emberi alakban (amikor az emberi tudat uralkodik a testen) rohamos sebességgel beforrasztani a sebeidet. Értelemszerűen, minél magasabb a Gyorsváltás képességed, annál látványosabb a gyógyulásod sebessége! A képesség használata közben mozogni, vagy bármi megerőltetőt végezni nem egészséges, nagyon gyorsan deformitáshoz vezethet egy-egy rosszul összeforrt csont, vagy az átalakuló csontra rossz helyen letapadt izom.
- Nyomkövetés:
1p Ügyesebb a többieknél.
2p A szagok szinte látható ösvények számára, bárkit bárhová bárhol képes követni.
- Fizikum.
2p-ért bármely tulajdonságod szorzóját növelheted eggyel. Tehát a vérfarkasok alap ereje 2x-ese a halandókénak, ha 2 pontot költesz rá 3x-osa lesz, ha 4-et 4x-ese lehet. A gyorsaságnál és a sebgyógyításnál ez ugyan így működik. (csak éppen ott az 1,5-ös alapérték növekszik.)
Vérfarkasok:
A Hold gyermekei ők, akik testüket egy fenevaddal osztják meg. Sokan valaha emberek voltak, de ez semmin nem változtat. Emberségesebbek a vámpíroknál, mert talán jobban kötődnek gyökereikhez, persze köztük is vannak szörnyetegek. Élnek, ver a szívük. A testük melegebb egy emberénél, mert folytonos lázban ég az átváltozás miatt. Ahogy egyre közeledik a telihold, a testhőmérsékletük is nő és egyre zavartabbá válnak. Bármikor képesek az átváltozásra, de teliholdkor kénytelenek. Az ezüst csúnya sebeket ejt rajtuk, mert valamiért allergiásak rá. Két fajtájuk van, a született és aki később vált farkasemberré. A született farkasoknak két alakjuk van a hibrid félig-farkas félig emberi lét, amiben mindkét fajnál erősebbek, gyorsabbak és jobbak az érzékszerveik is, aztán van a rendes farkasalak, amit csak ők képesek fölvenni.
Nem halhatatlanok, annyit élnek, mint egy átlagos ember, csak ellenállóbbak a betegségekre és sokkal gyorsabban gyógyulnak náluk.
Erősségek:
- Erő: Kétszer olyan erősek, mint egy ember.
- Gyorsaság: Másfélszer olyan gyorsak.
- Gyógyulás: A sebeik szintén másfélszer olyan gyorsan gyógyulnak.
Gyengék:
- A pluszok csak félfarkas keverék alakban érvényesek. Egy emberi arcot viselő farkas éppen olyan erős, mint egy hasonló testfelépítésű ember.
- Ezüst: Csúnya sebeket ejt rajtuk, amik még annál is lassabban gyógyulnak be, mint egy ember sebei, ráadásul a nyomuk örökre megmarad.
- Harapás: A vámpírharapás mérgező valamilyen szinten az alakváltókra. Heves változásra kényszeríti őket, olyan két perc alatt elmúlik a hatása, de addig szörnyű kínokat okoz. Ezért gyűlöli úgy egymást a két faj.
Szaporodás:
A vérfarkasok, lévén, hogy élőlények, bármilyen más fajjal képesek szaporodni, de ilyenkor a gyermek nem örökli a vérfarkasságot, csak ha mind a két szülője vérfarkas volt.
Átváltozás:
Szintén negyedik szintű vérfarkasok képesek csak erre, és kizárólag halandó kaphatja el a kórt! Tehát vadász, vagy ember!!
Vagy farkasnak születsz, vagy egy teliholdkor átváltozott farkas megharap és a következő teliholdkor te is bundát növesztesz.
Szintek:
1. szint - Kölyök
2. szint - Suhanc
3. szint - Falkatag
4. szint - Domináns
5. szint - Alfa
Speciális képességek:
- Gyorsváltás: A farkasok bármikor képesek alakot váltani, de nem mindegy, hogy ez milyen sebességgel megy és mennyi fájdalommal jár.
1p A fájdalom megszűnik átváltozáskor.
2p A változás hamarabb zajlik le, fájdalom nélkül.
3p Gyakorlatilag másodpercek kérdése a dolog és a váltó nem érez semmit.
- Ellenállás: Hogy mennyire tud ellenállni a Hold vonzásának. A vámpírok mérgének hatása is annál kevésbé erős, minél nagyobb ez a képességed.
1p Csak akkor változik át, ha valami heves érzelmi hatás éri. (A méreg hatása hamarabb elmúlik.)
2p Csak akkor változik át, ha a fajtársai hívják. (A méreg alig hat rád, és a fájdalom is elviselhetőbb.)
3p Csak akkor változik át, ha ő úgy akarja, a Hold szinte semmilyen hatással nincs rá, az azt megelőző figyelmetlenség sem jelentkezik. (A vámpírméreg itt már semmilyen hatással nincs rád.)
- Holdamulett:
3p-be kerül összesen és ez egy olyan mágikus amulett, amiből még a nyilvános fellépéskor csináltak néhányat a varázslok. Arra jó, hogy a vérfarkas ruháit magába szippantja az átváltozás közben, tehát azok nem mennek tropára és újra megjelennek, amikor a farkas emberi alakot ölt.
- Ködfarkas:
A természetfeletti mindig gyakran jobban kötődik a természethez, mint az ember, így van ez a farkasokkal is. Ez a képesség segít nekik elrejtőzni, képesek ködöt idézni maguk köré, ami segíthet a vadászatban.
1p Átlagos ködöt vagy képes magad köré idézni, maximálisan szint*10m távolságig. Egy-két lépésről látni csak a dolgokat, messzebb minden mást tejszerű fátyol takar.
2p Az általad teremtett köd annyira sűrű, hogy a bele kerülők jóformán vakon botladoznak, távolsági harcot folytatni reménytelen, a közelharc is csak nehezen kivitelezhető. Figyelem! Ez a megkötés rád is vonatkozik!
3p Átlátsz a ködön, teljesen mindegy, hogy természetes, te idézted, vagy éppen más hívta elő.
- A vadász tekintete
1p Halandók nem képesek állni a tekintetedet, a legtöbbször zavartan elfordulnak, de legalábbis kényelmetlenül érzik magukat.
2p Ha félfarkas alakba változol, a legbátrabb halandók is pánikban menekülnek, vagy épp ledermednek a sokktól, akárcsak a nálad alacsonyabb szintű természetfelettiek. Hasznos képesség, ha épp vadászok cserkésztek be.
3p Bármelyik alakban működik a képességed, ha szükséged van rá. Emellett világíthat a szemed (kék, vörös, vagy épp zöld fénnyel) is, ha épp úgy akarod.
- Részleges transzformáció:
1p Képes csak a karmait kinöveszteni
2p Képes csak bizonyos testrészeit átalakítani
3p Tökéletesen emberi alakú marad, de a vadállat érzékszerveivel
4p: Képes vagy tudatosan formálni a testedet, ötvözve a benned élő farkas túlélési ösztönét az emberi akarattal. Ezzel a képességgel képes vagy emberi alakban (amikor az emberi tudat uralkodik a testen) rohamos sebességgel beforrasztani a sebeidet. Értelemszerűen, minél magasabb a Gyorsváltás képességed, annál látványosabb a gyógyulásod sebessége! A képesség használata közben mozogni, vagy bármi megerőltetőt végezni nem egészséges, nagyon gyorsan deformitáshoz vezethet egy-egy rosszul összeforrt csont, vagy az átalakuló csontra rossz helyen letapadt izom.
- Nyomkövetés:
1p Ügyesebb a többieknél.
2p A szagok szinte látható ösvények számára, bárkit bárhová bárhol képes követni.
- Fizikum.
2p-ért bármely tulajdonságod szorzóját növelheted eggyel. Tehát a vérfarkasok alap ereje 2x-ese a halandókénak, ha 2 pontot költesz rá 3x-osa lesz, ha 4-et 4x-ese lehet. A gyorsaságnál és a sebgyógyításnál ez ugyan így működik. (csak éppen ott az 1,5-ös alapérték növekszik.)
Lynarin Seeragic- Árnyak és Vizek királynője, vámpír hercegnő (Admin)
- Hozzászólások száma : 1261
Join date : 2010. Aug. 30.
Age : 30
Tartózkodási hely : Ahol keresnek.
Re: Vérfarkasok
Az utóbbi időben egyre általánosabb tendencia, hogy a frissen átkerült vérfarkasok emberi énje beszélget farkastársával. Ezzel kapcsolatban a staff közös véleménye az, hogy a felébredő farkas-én az átkerülteknél alkothat külön személyiséget. Tehát a vérfarkasaink nyugodtan kezdhetik kettős személyiséggel a játékot, de fontosnak tartjuk jelezni nekik, hogy törekedjenek arra, hogy a személyiségek, amennyiben nem szöges ellentétei egymásnak, pár hónap IN-es játék után (vagyis játékban max pár hónap eltelte után) összeolvadjanak, megszűnjenek. Túl ellentétes személyiségeknél ez több ideig tarthat, vagy egyáltalán nem történik meg, ebben az esetben pedig az őrület kijátszása remek opció. Hátránya, hogy a karakter egy idő után játszhatatlanná válik. Amennyiben a két személyiség hasonló, az összeolvadás egy-két héten belül is lejátszható. Harmadik opció, ha egyik, vagy másik személyiség kiírtja a másikat. Ez esetben is egy marad.
Természetesen ha a farkas-én nem olyan domináns, vagyis nem beszél, csupán az ösztönöket testesíti meg, vagy indulásképp egyetlen személyiséggel bír a karakter, azt hosszú távon is tökéletesen elfogadhatónak tartjuk.
Természetesen ha a farkas-én nem olyan domináns, vagyis nem beszél, csupán az ösztönöket testesíti meg, vagy indulásképp egyetlen személyiséggel bír a karakter, azt hosszú távon is tökéletesen elfogadhatónak tartjuk.
Jóindulat- Mesélő - Általános moderátor
- Hozzászólások száma : 279
Join date : 2011. Apr. 21.
Mystical Future FRPG :: Fórum :: Bevezető :: Fajok
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.