Belépés
Naptár
2900. július 21.
Legutóbbi témák
» Chat 04by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:28 pm
» Elköltöztünk!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:20 pm
» 1...!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 7:23 am
» A rét
by Mulan Huryū Kedd Aug. 28, 2012 8:11 am
» Hirig lakrésze
by Hirig Kedd Aug. 28, 2012 6:17 am
» Előcsarnok
by Vera Rider Hétf. Aug. 27, 2012 10:04 pm
» 2...!
by Alyara Nirois Hétf. Aug. 27, 2012 9:42 pm
» Múzeum a XXI. századból
by Mira Hétf. Aug. 27, 2012 9:30 pm
» A lidérces álmok ligete
by Raven Raymore Hétf. Aug. 27, 2012 9:35 am
» 3...!
by Alyara Nirois Vas. Aug. 26, 2012 8:11 pm
Ki van itt?
Jelenleg 16 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 16 vendég Nincs
A legtöbb felhasználó (74 fő) Pént. Szept. 27, 2024 6:21 am-kor volt itt.
Statistics
Összesen 86 regisztrált felhasználónk van.Legújabb felhasználó: Dzsorsua
Jelenleg összesen 10615 hozzászólás olvasható. in 550 subjects
Halandók
Mystical Future FRPG :: Fórum :: Bevezető :: Fajok
1 / 1 oldal
Halandók
Főváros: H'Sekirat (és a kontinens legnagyobb részét ők lakják.)
Halandók:
A 29. századra kialakult az a különös helyzet, hogy igazából már egy halandó sem teljesen halandó. Az igazi tiszta vérű homo sapiens ritka mint a fehér holló. A népesség nagy részének az ereiben folyik valamilyen szinten egy mágikus faj véréből, még akkor is, ha erről az adott illető semmit nem tud. Ez az örökség meghatározhatja a halandó jellemét, attól függően, hogy melyik faj vére és milyen mennyiségben található meg benne.
Erősségek:
Kijátszhatóak az úgynevezett félvérek, illetve ébredők, akiknek a kapu megmozdította a mágikus tulajdonságait, de azok még nem teljesedtek ki. A karakterlapon jelölni kell, hogy későbbiekben milyen faj tagjává válik majd az adott illető.
Természetesen a halandó maradhat valódi halandó is, nekik az előnyük hogy szinte mindenhol el tudnak vegyülni, jobban alkalmazkodnak, mint a különös élethelyzetekre specializálódott mágikus fajok.
Sok helyen szívesebben fogadnak egy halandót, mint valamilyen mágikust.
A halandók előtt álló lehetőségek szinte kimeríthetetlenek. Rengeteg pozíció és képesség érhető el számukra.
Gyengék:
Hagyományos értelemben, nincsen annyi képességük, mint a legtöbb mágikus lénynek. Nem olyan fogékonyak a tiszta mágiára és képességeket is nehezebben szereznek.
Szaporodás:
Szinte bármely más fajjal keveredhetnek, amelyiknek a leírásában megengedett a keveredés.
Átváltozás:
Halandóvá válni csak igen ritka esetekben lehet, azonban az megtörténhet, hogy halandóból lesz valamilyen más faj.
Szintek:
1. szint - Kezdő
2. szint - Tanuló
3. szint - Polgár
4. szint - Köztiszteletű
5. szint - Nagyságos
Speciális képességek:
Az egyik speciális tulajdonság annak a kijátszása, hogy 1. szint elérése után a karakterben teljesen felébred az ősei vére, amivel eddig küzdött, vagy amit eddig csalogatott magához.
Az teljes ébredés természetesen nem kötelező. Az is lehet hogy egy karakter akár mind az öt szinten át küzd a benne ébredező vámpírvér ellen. Ízlés szerinte lehet választani.
Ennek a különböző változatai:
Vértestvér (5 p): Egy vámpír szolgálatába szegődtél te vagy az egyik ősöd. Ezáltal első szinttől tanulhatsz vámpíri képességeket, viszont kétszer annyit kell értük fizetned, mintha vámpír lennél. (Részleteket a Vámpír fajnál olvashatsz.)
Lappangó lupinvér (5 p): Vérfarkasok között születtél, vagy az egyik ősödet harapták be maguk közé a vérfarkasok, minden esetre ezt az adott faj tagjai megérzik rajtad és rokonukként kezelnek. (A rokonvérekről a Vérfarkasok leírásánál olvashatsz bővebb információkat.)
Céhmíves (5 p): Valahogy kikopott az alakváltóvér a felmenőid ereiből, valószínűleg ha visszavezetnéd családfádat, akkor megtalálhatnál közöttük pár alakváltót is. Első szinttől lehet egy tiszta állatalakod, melyet képes vagy felvenni. Viszont sokkal lassabban változol át, mint egy tiszta vérű.
Mágiafogékonyság (5 p): Eddig is lappangott benned a mágia, vagy akár szolgálatába szegődhettél egy varázslónak. Felvehetsz kisebb varázslatokat kétszeres áron, viszont cserébe a varázsló bármikor meríthet az energiáidból.
Cseregyerek (5 p): Lehet, hogy babakorodban elraboltak a goblinok és megitattak a vérükkel, vagy akár egyik szülőd lehetett annyira perverz, hogy ilyen apát/anyát fogadott magához. Minden esetre kétszeres áron kaphatsz képességeket, torzulásokat.
Keresztgyerek (5 p): Az embereknél mindig nagy dicsőséget jelentett, ha egy tündér egy újszülöttet áldásával ajándékozott meg. Ha Te is ilyen voltál, vagy akár az egyik szülőd tündér is lehetett, abban az esetben tündér képességeket tanulhatsz kétszeres árért. (Megnőni nem tudsz, viszont az ellentétét felveheted.)
Nemesivér (5 p): Talán egyik ősöd elrabolt egy arany sidhe hercegnőt és feleségévé alázta, vagy az is lehet, hogy egy fekete sidhe tartott ki halandó szerelme mellett, oly mértékben hogy abból gyerek lett. A megjelenésértékedhez hozzá adhatsz egy pontot (ami még így se mehet 6 pont alá). Tanulhatsz sidhe képességeket tripla árért. Valamint 1. tapasztalati szinten megkapod az egyik isteni képességüket 1. szinten.
Felvételre várva (5 p): Vannak vadász kapcsolataid és magad is azzá szeretnél válni, viszont még egyenlőre nem hoztak döntést fejed felett. (Megfelelő szerepjáték során átléphetsz a Vadászok kasztjába.)
(Vérfertőzéseket nem vehetsz fel mellé!)
Gyöngyhalász (5 p): Ősöd elrabolta egy Selkie bőrét, vagy akár adhatta a hölgy önként. Minden esetre a kapcsolatukból fogant gyermekek a vérükben hordozzák a vizek szeretetét.
Képes vagy szint szer 15 plusz állóképesség percet a víz alatt tölteni. Vagyis már nulladik szinten állóképességednek megfelelőt.
Fókabőr (5 p): Kezeid közé kaparintottál egy Selkit.
Sellővér (5 p): A nyakaid furcsa redőzöttségéből is már észre vehető a különbség, ugyanis nem csak tüdővel rendelkezel, hanem kopoltyúkkal is. Ennek előnye, hogy kisebb időintervallumokat (lásd fentebb.) képes vagy a víz alatt tölteni, a hátránya viszont az, hogy ez nem csak lehetőség, hanem szükségszerű is. Ha holdhónaponként egyszer nem töltesz pár percet nyakig vízben, akkor elkezdesz depresszióssá válni.
Erős kötelék (5 p): Rendelkezel valamivel, lehet ez akár egy eszme, vagy egy tárgy, amihez oly mértékben kötődsz, hogy halálod után Lidérccé fogsz válni, akár szeretnéd ezt, akár nem.
Bővebb leírást az ezzel járó képességekről mindig az adott faj fajleírásánál találsz.
Ha valamelyik vért választott valamilyen szinten kötődni fogsz az adott fajhoz. Jól érzed majd magad, a valamilyen szinten vérrokonaid között.
Ezeken kívül az olyan halandóknak, akik sem első, sem későbbi szint után nem akarnak mágikus lénnyé válni szintén van néhány speciális képesség:
- Csábító vér: 2p A véred illata szinte megőrjíti a vámpírokat bármit megtennének azért, hogy a hatalmukba kerítsenek. (sidhe ősök.)
- Tájékozódás: 2p Valódi emberi GPS vagy, ha egyszer végigjársz egy utat, azt bármikor újra megteszed, de ha csak egyszer látod egy hely térképét, úgy is azonnal eligazodsz. (tündér ősök)
- Mentálblokk: 4p Sem a mágusok sem a vámpírok, sem a feyek, sem a lidércek, sem senki más mentális képességei nem hatnak rád, az érzelmek befolyásolása igen. (vadász ősök.) (Csak nálad alacsonyabb vagy veled azonos szintűek támadásaival szemben használ. )
- Tisztánlátás: 2p Ahogy meglátsz egy mágikus lényt, azonnal el tudod dönteni melyik fajba tartozik.
Sentinel: Az emberek népcsoportjának egy olyan kiemelkedő tagja, aki az archaikus, törzsi időszakokban települések őrzésével foglalkozott.
A megnevezésekkel ellentétben nincsenek állati jegyeik.
Sentinel: a Sasszeme (2 p): Érzékszerveid nem tompultak el annyira, mint a városokban élő elkényelmesedett embereké. Minden látás alapú ügyletedet két alapvető képesség (tulajdonság) ponttal jobbnak minősül. Viszont a hirtelen fényfelvillanások komoly fájdalmakat okozhatnak.
Sentinel: a Macskakecsessége (2 p): Szinte sose esel át semmiben. Ügyesen lavírozol az őserdőben. Bájosan mozogsz a tömegben. Harcban csak kivételes alkalmakkor alkalmazható előny.
Sentinel: a Denevérfüle (2 p): Hallásod sokkal kifinomultabb, mint a társadalom többi tagjáé. Minden hallás alapú képességhasználatnál kettővel jobbnak számít az adott értéked.
Viszont, a hangos zajok komoly fájdalmakat okozhatnak számodra.
Sentinel: Farkasszimat(2 p): Már messziről megérzed a kellemes parfümöt használó hölgy illatát, és könnyen elválasztod egymástól a szagokat. Hátránya, hogy egy illatorgiában könnyen komoly migréned lehet.
Sentinel: a Patkányízlelése (2 p): Kiváló érzéked van ahhoz, hogy elkülönítsd az ízeket egymástól.
Sentinel: Majomkarok (2 p): Minden mászás vagy lendülés alapú képességhasználat esetén kettőnek többnek számít az adott értéked.
Sentinel: Gazellacombok (2 p): Téged talán sose kapnak el a vámpírok, olyan gyorsan tudsz futni. Kettővel többnek számítanak az értékeid, ha sprintfutásról van szó.
Sentinel: Gepárdcombok (2 p): Ha a Gazella a rövidtávfutás győztese, akkor a gepárd a hosszúé.
Sentinel: Szonár hallás (4 p): Nem csak hallod a hangokat, hanem látod is.
Sentinel: Kígyószem (4 p): Hőlátás.
Sentinel: Éjszakai lény (4 p): Minimális fény bőven elegendő ahhoz, hogy láss. Viszont a vaksötétségben még Te se igazodsz el.
A Sentinel képességek genetikai úton örökölhetők, tehát valamiért ki kell alakulniuk az adott emberben. Pl. sokat járt el éjszaka horgászni (éjjellátás).
A felmenői bányászok voltak (szonár hallás).
Halandók:
A 29. századra kialakult az a különös helyzet, hogy igazából már egy halandó sem teljesen halandó. Az igazi tiszta vérű homo sapiens ritka mint a fehér holló. A népesség nagy részének az ereiben folyik valamilyen szinten egy mágikus faj véréből, még akkor is, ha erről az adott illető semmit nem tud. Ez az örökség meghatározhatja a halandó jellemét, attól függően, hogy melyik faj vére és milyen mennyiségben található meg benne.
Erősségek:
Kijátszhatóak az úgynevezett félvérek, illetve ébredők, akiknek a kapu megmozdította a mágikus tulajdonságait, de azok még nem teljesedtek ki. A karakterlapon jelölni kell, hogy későbbiekben milyen faj tagjává válik majd az adott illető.
Természetesen a halandó maradhat valódi halandó is, nekik az előnyük hogy szinte mindenhol el tudnak vegyülni, jobban alkalmazkodnak, mint a különös élethelyzetekre specializálódott mágikus fajok.
Sok helyen szívesebben fogadnak egy halandót, mint valamilyen mágikust.
A halandók előtt álló lehetőségek szinte kimeríthetetlenek. Rengeteg pozíció és képesség érhető el számukra.
Gyengék:
Hagyományos értelemben, nincsen annyi képességük, mint a legtöbb mágikus lénynek. Nem olyan fogékonyak a tiszta mágiára és képességeket is nehezebben szereznek.
Szaporodás:
Szinte bármely más fajjal keveredhetnek, amelyiknek a leírásában megengedett a keveredés.
Átváltozás:
Halandóvá válni csak igen ritka esetekben lehet, azonban az megtörténhet, hogy halandóból lesz valamilyen más faj.
Szintek:
1. szint - Kezdő
2. szint - Tanuló
3. szint - Polgár
4. szint - Köztiszteletű
5. szint - Nagyságos
Speciális képességek:
Az egyik speciális tulajdonság annak a kijátszása, hogy 1. szint elérése után a karakterben teljesen felébred az ősei vére, amivel eddig küzdött, vagy amit eddig csalogatott magához.
Az teljes ébredés természetesen nem kötelező. Az is lehet hogy egy karakter akár mind az öt szinten át küzd a benne ébredező vámpírvér ellen. Ízlés szerinte lehet választani.
Ennek a különböző változatai:
Vértestvér (5 p): Egy vámpír szolgálatába szegődtél te vagy az egyik ősöd. Ezáltal első szinttől tanulhatsz vámpíri képességeket, viszont kétszer annyit kell értük fizetned, mintha vámpír lennél. (Részleteket a Vámpír fajnál olvashatsz.)
Lappangó lupinvér (5 p): Vérfarkasok között születtél, vagy az egyik ősödet harapták be maguk közé a vérfarkasok, minden esetre ezt az adott faj tagjai megérzik rajtad és rokonukként kezelnek. (A rokonvérekről a Vérfarkasok leírásánál olvashatsz bővebb információkat.)
Céhmíves (5 p): Valahogy kikopott az alakváltóvér a felmenőid ereiből, valószínűleg ha visszavezetnéd családfádat, akkor megtalálhatnál közöttük pár alakváltót is. Első szinttől lehet egy tiszta állatalakod, melyet képes vagy felvenni. Viszont sokkal lassabban változol át, mint egy tiszta vérű.
Mágiafogékonyság (5 p): Eddig is lappangott benned a mágia, vagy akár szolgálatába szegődhettél egy varázslónak. Felvehetsz kisebb varázslatokat kétszeres áron, viszont cserébe a varázsló bármikor meríthet az energiáidból.
Cseregyerek (5 p): Lehet, hogy babakorodban elraboltak a goblinok és megitattak a vérükkel, vagy akár egyik szülőd lehetett annyira perverz, hogy ilyen apát/anyát fogadott magához. Minden esetre kétszeres áron kaphatsz képességeket, torzulásokat.
Keresztgyerek (5 p): Az embereknél mindig nagy dicsőséget jelentett, ha egy tündér egy újszülöttet áldásával ajándékozott meg. Ha Te is ilyen voltál, vagy akár az egyik szülőd tündér is lehetett, abban az esetben tündér képességeket tanulhatsz kétszeres árért. (Megnőni nem tudsz, viszont az ellentétét felveheted.)
Nemesivér (5 p): Talán egyik ősöd elrabolt egy arany sidhe hercegnőt és feleségévé alázta, vagy az is lehet, hogy egy fekete sidhe tartott ki halandó szerelme mellett, oly mértékben hogy abból gyerek lett. A megjelenésértékedhez hozzá adhatsz egy pontot (ami még így se mehet 6 pont alá). Tanulhatsz sidhe képességeket tripla árért. Valamint 1. tapasztalati szinten megkapod az egyik isteni képességüket 1. szinten.
Felvételre várva (5 p): Vannak vadász kapcsolataid és magad is azzá szeretnél válni, viszont még egyenlőre nem hoztak döntést fejed felett. (Megfelelő szerepjáték során átléphetsz a Vadászok kasztjába.)
(Vérfertőzéseket nem vehetsz fel mellé!)
Gyöngyhalász (5 p): Ősöd elrabolta egy Selkie bőrét, vagy akár adhatta a hölgy önként. Minden esetre a kapcsolatukból fogant gyermekek a vérükben hordozzák a vizek szeretetét.
Képes vagy szint szer 15 plusz állóképesség percet a víz alatt tölteni. Vagyis már nulladik szinten állóképességednek megfelelőt.
Fókabőr (5 p): Kezeid közé kaparintottál egy Selkit.
Sellővér (5 p): A nyakaid furcsa redőzöttségéből is már észre vehető a különbség, ugyanis nem csak tüdővel rendelkezel, hanem kopoltyúkkal is. Ennek előnye, hogy kisebb időintervallumokat (lásd fentebb.) képes vagy a víz alatt tölteni, a hátránya viszont az, hogy ez nem csak lehetőség, hanem szükségszerű is. Ha holdhónaponként egyszer nem töltesz pár percet nyakig vízben, akkor elkezdesz depresszióssá válni.
Erős kötelék (5 p): Rendelkezel valamivel, lehet ez akár egy eszme, vagy egy tárgy, amihez oly mértékben kötődsz, hogy halálod után Lidérccé fogsz válni, akár szeretnéd ezt, akár nem.
Bővebb leírást az ezzel járó képességekről mindig az adott faj fajleírásánál találsz.
Ha valamelyik vért választott valamilyen szinten kötődni fogsz az adott fajhoz. Jól érzed majd magad, a valamilyen szinten vérrokonaid között.
Ezeken kívül az olyan halandóknak, akik sem első, sem későbbi szint után nem akarnak mágikus lénnyé válni szintén van néhány speciális képesség:
- Csábító vér: 2p A véred illata szinte megőrjíti a vámpírokat bármit megtennének azért, hogy a hatalmukba kerítsenek. (sidhe ősök.)
- Tájékozódás: 2p Valódi emberi GPS vagy, ha egyszer végigjársz egy utat, azt bármikor újra megteszed, de ha csak egyszer látod egy hely térképét, úgy is azonnal eligazodsz. (tündér ősök)
- Mentálblokk: 4p Sem a mágusok sem a vámpírok, sem a feyek, sem a lidércek, sem senki más mentális képességei nem hatnak rád, az érzelmek befolyásolása igen. (vadász ősök.) (Csak nálad alacsonyabb vagy veled azonos szintűek támadásaival szemben használ. )
- Tisztánlátás: 2p Ahogy meglátsz egy mágikus lényt, azonnal el tudod dönteni melyik fajba tartozik.
Sentinel: Az emberek népcsoportjának egy olyan kiemelkedő tagja, aki az archaikus, törzsi időszakokban települések őrzésével foglalkozott.
A megnevezésekkel ellentétben nincsenek állati jegyeik.
Sentinel: a Sasszeme (2 p): Érzékszerveid nem tompultak el annyira, mint a városokban élő elkényelmesedett embereké. Minden látás alapú ügyletedet két alapvető képesség (tulajdonság) ponttal jobbnak minősül. Viszont a hirtelen fényfelvillanások komoly fájdalmakat okozhatnak.
Sentinel: a Macskakecsessége (2 p): Szinte sose esel át semmiben. Ügyesen lavírozol az őserdőben. Bájosan mozogsz a tömegben. Harcban csak kivételes alkalmakkor alkalmazható előny.
Sentinel: a Denevérfüle (2 p): Hallásod sokkal kifinomultabb, mint a társadalom többi tagjáé. Minden hallás alapú képességhasználatnál kettővel jobbnak számít az adott értéked.
Viszont, a hangos zajok komoly fájdalmakat okozhatnak számodra.
Sentinel: Farkasszimat(2 p): Már messziről megérzed a kellemes parfümöt használó hölgy illatát, és könnyen elválasztod egymástól a szagokat. Hátránya, hogy egy illatorgiában könnyen komoly migréned lehet.
Sentinel: a Patkányízlelése (2 p): Kiváló érzéked van ahhoz, hogy elkülönítsd az ízeket egymástól.
Sentinel: Majomkarok (2 p): Minden mászás vagy lendülés alapú képességhasználat esetén kettőnek többnek számít az adott értéked.
Sentinel: Gazellacombok (2 p): Téged talán sose kapnak el a vámpírok, olyan gyorsan tudsz futni. Kettővel többnek számítanak az értékeid, ha sprintfutásról van szó.
Sentinel: Gepárdcombok (2 p): Ha a Gazella a rövidtávfutás győztese, akkor a gepárd a hosszúé.
Sentinel: Szonár hallás (4 p): Nem csak hallod a hangokat, hanem látod is.
Sentinel: Kígyószem (4 p): Hőlátás.
Sentinel: Éjszakai lény (4 p): Minimális fény bőven elegendő ahhoz, hogy láss. Viszont a vaksötétségben még Te se igazodsz el.
A Sentinel képességek genetikai úton örökölhetők, tehát valamiért ki kell alakulniuk az adott emberben. Pl. sokat járt el éjszaka horgászni (éjjellátás).
A felmenői bányászok voltak (szonár hallás).
Lynarin Seeragic- Árnyak és Vizek királynője, vámpír hercegnő (Admin)
- Hozzászólások száma : 1261
Join date : 2010. Aug. 30.
Age : 30
Tartózkodási hely : Ahol keresnek.
Mystical Future FRPG :: Fórum :: Bevezető :: Fajok
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.