Belépés
Naptár
2900. július 21.
Legutóbbi témák
» Chat 04by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:28 pm
» Elköltöztünk!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 6:20 pm
» 1...!
by Alyara Nirois Szer. Aug. 29, 2012 7:23 am
» A rét
by Mulan Huryū Kedd Aug. 28, 2012 8:11 am
» Hirig lakrésze
by Hirig Kedd Aug. 28, 2012 6:17 am
» Előcsarnok
by Vera Rider Hétf. Aug. 27, 2012 10:04 pm
» 2...!
by Alyara Nirois Hétf. Aug. 27, 2012 9:42 pm
» Múzeum a XXI. századból
by Mira Hétf. Aug. 27, 2012 9:30 pm
» A lidérces álmok ligete
by Raven Raymore Hétf. Aug. 27, 2012 9:35 am
» 3...!
by Alyara Nirois Vas. Aug. 26, 2012 8:11 pm
Ki van itt?
Jelenleg 8 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 8 vendég Nincs
A legtöbb felhasználó (74 fő) Pént. Szept. 27, 2024 6:21 am-kor volt itt.
Statistics
Összesen 86 regisztrált felhasználónk van.Legújabb felhasználó: Dzsorsua
Jelenleg összesen 10615 hozzászólás olvasható. in 550 subjects
Vadászok
Mystical Future FRPG :: Fórum :: Bevezető :: Fajok
1 / 1 oldal
Vadászok
Főváros: Vhinudrat ( Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel)
Vadászok:
Jelenleg látszólag olyan megvadult emberekről beszélünk, akik törvényen kívüli bírákként ítélkeznek más fajok felett. Katonák, akik elakarnak pusztítani mindent, ami nem ember, mert szerintük a föld csak őket illeti. Persze ez a látszólagos téveszméjük pont abból adódik, hogy annyira rettegtek mindig is a sötétségtől, vagyis az ismeretlentől...
Ám, ahhoz, hogy a szervezet működőképessé váljon, szükséges, hogy mögé állítsunk egy világot, egy mélyfilozófia is, mely alapján megérthetjük a gondolkodásmódjukat, hogy ők egyáltalán miért jöttek létre, miért vannak ezen a földön és hogyan játszhatnánk ki a legjobban egy közéjük keveredett embert.
Történetük: Hosszú-hosszú évezredekkel ezelőtt, mikor megjelentek a természet feletti lények, velük együtt megjelentek a vadászok is. Eleinte bírák voltak, akik kényes ügyekben döntéseket hoztak. Vándor bölcsek, akiket minden faluban szívesen fogadtak. Ám teltek az évek és az emberek arra vágytak, hogy megértsék a lényeket, így kialakultak a vallások és ezzel együtt a törvényhozók két részre szakadtak: a varázslókra és a bírákra, akik még mindig ugyan azt a célt szolgálták: rendet tenni az emberi nép és a természet idegen fajok között.
Már senki se tudja, hogy pontosan mi történt: a sima bőrű határozott úgy, hogy háborút indít, vagy fordítva minden esetre a végeredményként a Bírák tizenkét fős tanácsa egy új kaszt kialakítása mellett döntött. Létre jött a Harcosok hivatala és ezáltal, a háborúk következtében létrejött a diktátorok hivatala, mely alapvetően a hadmozdulatokat volt hivatott vezetni. Hamarosan elszabadult a pokol, a Bírákból Vadászok lettek, az üldözőkből üldözöttek. Az első városok elbuktak és a lények visszavonultak, hogy a Földön túlszaporodott fajtól elzárkózva éljenek. A Bírák többségét a Harcosok uralták el. Alig pár hatalmas maradt fönn, és azok még a saját csoportjuktól is elrejtőzve léteztek.
Hosszú-hosszú évszázadok teltek el, a Bírák egy része új csoportot alakított ki, akik magukat Szövőknek neveztettek, és akik pár évtized leforgása alatt észrevétlenül kerekedtek a Harcosok élére. A Diktátort leváltották pozíciójából, és a teljhatalmat visszaadták a tanács kezébe. Újabb évszázadok következtek, mind ez idő alatt a Bírák az emberek között járva papokként hirdették az istenek igéit. És ahogy eltűnt a vallás a színtérről, úgy épültek be a papok ismét a Vadászok szervezetébe. Hamarosan aztán helyet kapva ismételten a Tanácsban újabb rendhagyó tettekkel bizonyították be, hogy még mindig helyük van a Bíróknak a Bírók között…
Gúnynév: Veszettek, Hassasinok.
Megjelenés: Az egyén elgondolásának megfelelően, lehetnek akár nagyon kirívóak, vagy nagyon beleillőek is, és nem ritka, hogy nyíltan viselnek fegyvert.
Szervezet:
A vadászokat egy tizenkét főből álló tanács irányítja, akik világmértékben döntenek a hadi helyzetekben; olyan személyek, akik tehetségükkel, képességeikkel a többiek fölé emelkednek. Ám ami igaz, az igaz, a Vadászok, még egyenlőre nem oly mértékben szervezettek, mint amennyire már azok lehetnének. Túl sok a belső széthúzásuk, éppen amiatt, hogy ez idáig két kasztjuk nem fedte fel magát…
Kasztok: Bíra, Szövő, Harcos (Mindenki harcosként kezd, egyéb pozíciót majd kivívni lehet.)
~ Bíra: Feladata, hogy társait vezesse és ésszerű döntéseivel a megfelelő időpontban rendelje el egy természetidegen lény elpusztítását. (Egy adott vadász csapatban, maximálisan egy lehet. Különleges engedéllyel, reális gondolkodásmóddal, vezetőkészséggel és megfelelő előtörténettel kerülhet közéjük a játékos.)
~ Szövő: A csapat lelki vezetője, aki lehet akár egy pszichológus, vagy egy hétköznapi értelemben vett pap is. ( Egy adott vadász csapatban maximálisan kettő szokott feltűnni közülük. Nem ritka, hogy )
~ Harcos: A hétköznapi értelemben vett vadászok, akikkel a lények is találkozni szoktak, éppen ezért a legtöbb játékos közülük kerül ki. A kasztjuk eredeti neve: Vadász. (Híres példa Van Hellsing.)
Erősségek:
- Többnyire remek fizikummal bírnak, csodás reflexekkel, vagy remek memóriával. A legjobbak az emberek között, habár akadnak persze köztük is kegyetlen alakok.
- Többnyire jól bánnak a fegyverekkel, vagy van valami más kiemelkedő képességük.
Gyengeségek:
- Nehezen birkóznak meg a mágiával, hiszen bennük egy csepp sincs belőle. Sokakat a hatalmas megvetés és fensőbbségesség is megront, vagy elővigyázatlanná tesz.
- A Bírák esetében ez a fanatikus vallásosság, ami nem jelenti azt, hogy feltétlen nekiugranak mindenkinek, aki hívő és azt sem, hogy mindenkit meg akarnának téríteni, hitbéli nézeteiket képtelenek félre tenni. A Szövők gyengesége egy a játékos által választott elmebaj: rögeszmés ragaszkodás valamihez, mely lehet akár egy tárgy vagy egy eszme, egy személy, vagy akár egy rítus (például mindig ugyan oda rakja le a tárgyakat). Míg a Harcosok soknál a húr sokkal könnyebben pattan el egy természetidegen faj jelenlétében, mintha csak emberek között vannak.
Szaporodás:
Szintén a régi nóta.
Átváltozás:
Bárkiből lehet vadász, akinek megvan a megfelelő harci képzettsége és a megfelelő lelkülete hozzá, hogy gyakran tökéletesen embernek tűnő "szörnyeket" öljön. Ellenben természetfelettiből szinte soha nem lesz vadász, a többi vadász hamarabb megöli, minthogy a fajtársai ellen fordulhatna.
Szintek.
1. szint - Újonc
2. szint - Ifjú vadász
3. szint - Tapasztalt
4. szint - Villámkezű
5. szint - Vén Róka
Speciális képességek:
Misericordia: Alapvetően a Bírák képessége (ám ritka esetekben a másik két kaszt is megtanulhatja), másik megnevezése az Igaz hit. Azon karakter, aki bír ezen adománnyal, nem feltétlen gyűlöli az angyalokat, mivel azok Isten szolgálói, viszont nem is feltétlen örülnek annak, hogy azok a földön tartózkodnak a mennyek szférája helyett.
Bármennyi pont költhető rá, attól függően mennyire erősre akarjuk.
Ezek a képességek csak 1. szinttől vehetők fel, tehát ha már játszol egy ideje:
- Áldás
Csak tárgyra alkalmazható képesség, mely a fegyverből természetidegen lényeket jobban sebző fegyvereket hoz létre. (Vigyázz! A golyókat egyenként kell megáldani!) Létrehozható vele szenteltvíz is. Minél nagyobb a Misericordia képesség szintje, annál nagyobb területre, nagyobb mennyiségű vízre képesek hatni.
2p pluszban, de attól függ az ereje, hogy mekkora a Misericordia.
Tegyük fel, hogy a Misericordián van 3p-d. Képes leszel megáldani 9l vizet vagy 9 normál méretű tárgyat. (A szorzó mindig 3.)
- Szónoklat
Furcsa, de ez a képesség nem a lényekre hat, hanem pont a vadászokra. Lecsillapíthatja a tomboló bosszúállót, vagy fellelkesítheti a fiatal, félős vadásztanoncot. Csapattá kovácsolhatja a csürhét.
2p
- A hit pajzsa
Egy emberi szemmel láthatatlan aurát hoz létre az alkalmazó, mely megvédi a fizikális sebzésekkel szemben.
4p
Alkalmazásának kétféle formája az alábbi:
Az egyik esetben az alkalmazó saját magára hat, így: maga elé tartja szent szimbólumát, mely arany színnel felizzik. Ezt követően a rá mért sebzésekből, szintjének megfelelő számút képes minden egyes támadásból felfogni, méghozzá szintjének megfelelő körig, még akkor is, ha ezen támadások mágikus eredetűek.
Az alkalmazó maga elé tartja szent szimbólumát, mely arany színnel felizzik. Ezt követően őt és az általa védett tárgyat/személyt emberi szemmel láthatatlan aura veszi körül, mely szintjének megfelelő számú fizikális, vagy akár mágikus sebzést képes felfogni szintjének megfelelő körig.
A másik esetben az alkalmazó egy másik személyre, tárgyra akar ilyen formában hatni. Ebben az esetben szimbólumával rámutat az adott pontra, melyet a fentiek szerinti védelem vesz eztán körbe.
4. szintől:
- Hazatérés a Mennyei menedékbe
Első alkalmazásánál el kell költeni egy p-t, majd egy adott területet fel kell szentelni. Ettől kezdve erre a pontra bármikor visszatérhet az alkalmazó, ha elmondja a hazatérés litániáját. További pontok feláldozásával több személyre is kiterjesztheti a képességet. Az ily módon felszentelt területre természetidegen lények nem léphetnek be, vagy ha mégis belépnének, akkor sebződnek.
5. szinttől:
- Tisztító tűz avagy "Isten színe elé járulni"
Rettegett képesség, még a tündérek, vámpírok és sidhe-k is félik, mivel egy nála magasabb, vagy vele egyenlő szintű lényt is képes "pokolra küldeni."
A képesség kétféle képen alkalmazható és sajnálatos módon nem az alkalmazó dönti el, hogy melyik eredményre fut, hanem a kalandmester (vagy a másik játékos, ha kiszemelt célpont az ő irányítása alatt áll). Fontos, hogy amennyiben az "ellenfél" beleegyezésével történik a képesség használata, abban az esetben a számára jobb irányba dől a mérleg.
Használata: A pap jobb kezének mutató ujjával a kiszemeltre mutat, majd litániába kezd, melynek lényege, hogy Isten mindenkinek a lelkébe belelát és eljött az ideje, hogy a purgatórium tüze átjárja a testét, amennyiben ő a bűnösök közé való.
Következmény:
- Tiszta lappal: Az alany felgyullad és rémes kínok között elég. Emberként születik újjá, előző életeire sose emlékezhet. (Sajnos még mindig elkárhozhat lelke az új életében is, viszont az eddigi bűnei alól felszabadult.)
- Mennyei út: Az alanyt melegség önti el és érzi, hogy az eddigi képességei elszállnak. Halandóvá lényegül, akik eddigi szintjüknek megfelelő erősségű immunitást, ellenállást kapnak a lények befolyásolása ellen (ez egy isteni áldás). Nem változhatnak át semmilyen más lénnyé, és hétköznapi értelemben vett mágiát se tanulhatnak. Az ilyen lényeket Fénylőként szokták emlegetni, mivel lelkük annyira tiszta, az asztrális képüket jól leírja a szó. Halála után teste azon nyomban porrá omlik.
A játékot az angyalok szintjén az Újjászületés templomában folytathatja/ kezdi újra, méghozzá az eredeti szintjének megfelelő szinten, csak angyalként. Ott ébred föl, méghozzá arra, hogy a lelke ismét testet alkot saját magának, mely akár eltérhet az eredetitől.
Ez az opció csak abban az esetben lehetséges, ha az Angyalokért felelős moderátor az engedélyét adja hozzá (jelen estben: az adminisztrátorok beleegyezése szükséges).
Figyelem: A képesség felvételéhez az 5. karakterszint elérése szükséges.
Immunitás:
A Szövők képessége megegyezik azzal a képességgel, melyet a Fénylők is birtokolnak. Lényege nagyon hasonlít a varázslók Védekező mágiájára. Az elmét, érzelmeket befolyásoló képességek ellen nyújt védelmet és minél több pontot költ rá a játékos, annál erősebb. Tehát például egy 5 pt-s Immunitás képesség 5 ponttal csökkenti a befolyásolást.
(A leírások Nemesistől származnak, habár néhol beléjük kontárkodtam. )
Az alábbi két képességgel bármelyik vadász rendelkezhet, kaszttól és szinttől függetlenül!
Beszerzés:
A megfelelő kategóriára felvett Beszerzés képesség (lásd fegyverek) lehetővé teszi, hogy a szokványosnál olcsóbban juss fegyverhez. A képesség szintje 1-5-ig terjed, csak rajtad múlik, mire veszed fel, mire van felhatalmazása rendszeresen vásárolni a karakternek.
Bónuszként 0. Tszen, induláskor egy, a felvett kategóriáidba illő fegyverrel automatikusan rendelkezel. (Nem, nem mindegyikből eggyel, ÖSSZESEN eggyel.)
Hozzáférés:
A szervezet révén kedvezményesen van lehetőséged kibervereket beszerezni.
Ahanyadik szintű a képességed (1-6), annyiadik szintig nem kell pluszköltséget számolnod a beültetéseid beszerzésekor.
Vadászok:
Jelenleg látszólag olyan megvadult emberekről beszélünk, akik törvényen kívüli bírákként ítélkeznek más fajok felett. Katonák, akik elakarnak pusztítani mindent, ami nem ember, mert szerintük a föld csak őket illeti. Persze ez a látszólagos téveszméjük pont abból adódik, hogy annyira rettegtek mindig is a sötétségtől, vagyis az ismeretlentől...
Ám, ahhoz, hogy a szervezet működőképessé váljon, szükséges, hogy mögé állítsunk egy világot, egy mélyfilozófia is, mely alapján megérthetjük a gondolkodásmódjukat, hogy ők egyáltalán miért jöttek létre, miért vannak ezen a földön és hogyan játszhatnánk ki a legjobban egy közéjük keveredett embert.
Történetük: Hosszú-hosszú évezredekkel ezelőtt, mikor megjelentek a természet feletti lények, velük együtt megjelentek a vadászok is. Eleinte bírák voltak, akik kényes ügyekben döntéseket hoztak. Vándor bölcsek, akiket minden faluban szívesen fogadtak. Ám teltek az évek és az emberek arra vágytak, hogy megértsék a lényeket, így kialakultak a vallások és ezzel együtt a törvényhozók két részre szakadtak: a varázslókra és a bírákra, akik még mindig ugyan azt a célt szolgálták: rendet tenni az emberi nép és a természet idegen fajok között.
Már senki se tudja, hogy pontosan mi történt: a sima bőrű határozott úgy, hogy háborút indít, vagy fordítva minden esetre a végeredményként a Bírák tizenkét fős tanácsa egy új kaszt kialakítása mellett döntött. Létre jött a Harcosok hivatala és ezáltal, a háborúk következtében létrejött a diktátorok hivatala, mely alapvetően a hadmozdulatokat volt hivatott vezetni. Hamarosan elszabadult a pokol, a Bírákból Vadászok lettek, az üldözőkből üldözöttek. Az első városok elbuktak és a lények visszavonultak, hogy a Földön túlszaporodott fajtól elzárkózva éljenek. A Bírák többségét a Harcosok uralták el. Alig pár hatalmas maradt fönn, és azok még a saját csoportjuktól is elrejtőzve léteztek.
Hosszú-hosszú évszázadok teltek el, a Bírák egy része új csoportot alakított ki, akik magukat Szövőknek neveztettek, és akik pár évtized leforgása alatt észrevétlenül kerekedtek a Harcosok élére. A Diktátort leváltották pozíciójából, és a teljhatalmat visszaadták a tanács kezébe. Újabb évszázadok következtek, mind ez idő alatt a Bírák az emberek között járva papokként hirdették az istenek igéit. És ahogy eltűnt a vallás a színtérről, úgy épültek be a papok ismét a Vadászok szervezetébe. Hamarosan aztán helyet kapva ismételten a Tanácsban újabb rendhagyó tettekkel bizonyították be, hogy még mindig helyük van a Bíróknak a Bírók között…
Gúnynév: Veszettek, Hassasinok.
Megjelenés: Az egyén elgondolásának megfelelően, lehetnek akár nagyon kirívóak, vagy nagyon beleillőek is, és nem ritka, hogy nyíltan viselnek fegyvert.
Szervezet:
A vadászokat egy tizenkét főből álló tanács irányítja, akik világmértékben döntenek a hadi helyzetekben; olyan személyek, akik tehetségükkel, képességeikkel a többiek fölé emelkednek. Ám ami igaz, az igaz, a Vadászok, még egyenlőre nem oly mértékben szervezettek, mint amennyire már azok lehetnének. Túl sok a belső széthúzásuk, éppen amiatt, hogy ez idáig két kasztjuk nem fedte fel magát…
Kasztok: Bíra, Szövő, Harcos (Mindenki harcosként kezd, egyéb pozíciót majd kivívni lehet.)
~ Bíra: Feladata, hogy társait vezesse és ésszerű döntéseivel a megfelelő időpontban rendelje el egy természetidegen lény elpusztítását. (Egy adott vadász csapatban, maximálisan egy lehet. Különleges engedéllyel, reális gondolkodásmóddal, vezetőkészséggel és megfelelő előtörténettel kerülhet közéjük a játékos.)
~ Szövő: A csapat lelki vezetője, aki lehet akár egy pszichológus, vagy egy hétköznapi értelemben vett pap is. ( Egy adott vadász csapatban maximálisan kettő szokott feltűnni közülük. Nem ritka, hogy )
~ Harcos: A hétköznapi értelemben vett vadászok, akikkel a lények is találkozni szoktak, éppen ezért a legtöbb játékos közülük kerül ki. A kasztjuk eredeti neve: Vadász. (Híres példa Van Hellsing.)
Erősségek:
- Többnyire remek fizikummal bírnak, csodás reflexekkel, vagy remek memóriával. A legjobbak az emberek között, habár akadnak persze köztük is kegyetlen alakok.
- Többnyire jól bánnak a fegyverekkel, vagy van valami más kiemelkedő képességük.
Gyengeségek:
- Nehezen birkóznak meg a mágiával, hiszen bennük egy csepp sincs belőle. Sokakat a hatalmas megvetés és fensőbbségesség is megront, vagy elővigyázatlanná tesz.
- A Bírák esetében ez a fanatikus vallásosság, ami nem jelenti azt, hogy feltétlen nekiugranak mindenkinek, aki hívő és azt sem, hogy mindenkit meg akarnának téríteni, hitbéli nézeteiket képtelenek félre tenni. A Szövők gyengesége egy a játékos által választott elmebaj: rögeszmés ragaszkodás valamihez, mely lehet akár egy tárgy vagy egy eszme, egy személy, vagy akár egy rítus (például mindig ugyan oda rakja le a tárgyakat). Míg a Harcosok soknál a húr sokkal könnyebben pattan el egy természetidegen faj jelenlétében, mintha csak emberek között vannak.
Szaporodás:
Szintén a régi nóta.
Átváltozás:
Bárkiből lehet vadász, akinek megvan a megfelelő harci képzettsége és a megfelelő lelkülete hozzá, hogy gyakran tökéletesen embernek tűnő "szörnyeket" öljön. Ellenben természetfelettiből szinte soha nem lesz vadász, a többi vadász hamarabb megöli, minthogy a fajtársai ellen fordulhatna.
Szintek.
1. szint - Újonc
2. szint - Ifjú vadász
3. szint - Tapasztalt
4. szint - Villámkezű
5. szint - Vén Róka
Speciális képességek:
Misericordia: Alapvetően a Bírák képessége (ám ritka esetekben a másik két kaszt is megtanulhatja), másik megnevezése az Igaz hit. Azon karakter, aki bír ezen adománnyal, nem feltétlen gyűlöli az angyalokat, mivel azok Isten szolgálói, viszont nem is feltétlen örülnek annak, hogy azok a földön tartózkodnak a mennyek szférája helyett.
Bármennyi pont költhető rá, attól függően mennyire erősre akarjuk.
Ezek a képességek csak 1. szinttől vehetők fel, tehát ha már játszol egy ideje:
- Áldás
Csak tárgyra alkalmazható képesség, mely a fegyverből természetidegen lényeket jobban sebző fegyvereket hoz létre. (Vigyázz! A golyókat egyenként kell megáldani!) Létrehozható vele szenteltvíz is. Minél nagyobb a Misericordia képesség szintje, annál nagyobb területre, nagyobb mennyiségű vízre képesek hatni.
2p pluszban, de attól függ az ereje, hogy mekkora a Misericordia.
Tegyük fel, hogy a Misericordián van 3p-d. Képes leszel megáldani 9l vizet vagy 9 normál méretű tárgyat. (A szorzó mindig 3.)
- Szónoklat
Furcsa, de ez a képesség nem a lényekre hat, hanem pont a vadászokra. Lecsillapíthatja a tomboló bosszúállót, vagy fellelkesítheti a fiatal, félős vadásztanoncot. Csapattá kovácsolhatja a csürhét.
2p
- A hit pajzsa
Egy emberi szemmel láthatatlan aurát hoz létre az alkalmazó, mely megvédi a fizikális sebzésekkel szemben.
4p
Alkalmazásának kétféle formája az alábbi:
Az egyik esetben az alkalmazó saját magára hat, így: maga elé tartja szent szimbólumát, mely arany színnel felizzik. Ezt követően a rá mért sebzésekből, szintjének megfelelő számút képes minden egyes támadásból felfogni, méghozzá szintjének megfelelő körig, még akkor is, ha ezen támadások mágikus eredetűek.
Az alkalmazó maga elé tartja szent szimbólumát, mely arany színnel felizzik. Ezt követően őt és az általa védett tárgyat/személyt emberi szemmel láthatatlan aura veszi körül, mely szintjének megfelelő számú fizikális, vagy akár mágikus sebzést képes felfogni szintjének megfelelő körig.
A másik esetben az alkalmazó egy másik személyre, tárgyra akar ilyen formában hatni. Ebben az esetben szimbólumával rámutat az adott pontra, melyet a fentiek szerinti védelem vesz eztán körbe.
4. szintől:
- Hazatérés a Mennyei menedékbe
Első alkalmazásánál el kell költeni egy p-t, majd egy adott területet fel kell szentelni. Ettől kezdve erre a pontra bármikor visszatérhet az alkalmazó, ha elmondja a hazatérés litániáját. További pontok feláldozásával több személyre is kiterjesztheti a képességet. Az ily módon felszentelt területre természetidegen lények nem léphetnek be, vagy ha mégis belépnének, akkor sebződnek.
5. szinttől:
- Tisztító tűz avagy "Isten színe elé járulni"
Rettegett képesség, még a tündérek, vámpírok és sidhe-k is félik, mivel egy nála magasabb, vagy vele egyenlő szintű lényt is képes "pokolra küldeni."
A képesség kétféle képen alkalmazható és sajnálatos módon nem az alkalmazó dönti el, hogy melyik eredményre fut, hanem a kalandmester (vagy a másik játékos, ha kiszemelt célpont az ő irányítása alatt áll). Fontos, hogy amennyiben az "ellenfél" beleegyezésével történik a képesség használata, abban az esetben a számára jobb irányba dől a mérleg.
Használata: A pap jobb kezének mutató ujjával a kiszemeltre mutat, majd litániába kezd, melynek lényege, hogy Isten mindenkinek a lelkébe belelát és eljött az ideje, hogy a purgatórium tüze átjárja a testét, amennyiben ő a bűnösök közé való.
Következmény:
- Tiszta lappal: Az alany felgyullad és rémes kínok között elég. Emberként születik újjá, előző életeire sose emlékezhet. (Sajnos még mindig elkárhozhat lelke az új életében is, viszont az eddigi bűnei alól felszabadult.)
- Mennyei út: Az alanyt melegség önti el és érzi, hogy az eddigi képességei elszállnak. Halandóvá lényegül, akik eddigi szintjüknek megfelelő erősségű immunitást, ellenállást kapnak a lények befolyásolása ellen (ez egy isteni áldás). Nem változhatnak át semmilyen más lénnyé, és hétköznapi értelemben vett mágiát se tanulhatnak. Az ilyen lényeket Fénylőként szokták emlegetni, mivel lelkük annyira tiszta, az asztrális képüket jól leírja a szó. Halála után teste azon nyomban porrá omlik.
A játékot az angyalok szintjén az Újjászületés templomában folytathatja/ kezdi újra, méghozzá az eredeti szintjének megfelelő szinten, csak angyalként. Ott ébred föl, méghozzá arra, hogy a lelke ismét testet alkot saját magának, mely akár eltérhet az eredetitől.
Ez az opció csak abban az esetben lehetséges, ha az Angyalokért felelős moderátor az engedélyét adja hozzá (jelen estben: az adminisztrátorok beleegyezése szükséges).
Figyelem: A képesség felvételéhez az 5. karakterszint elérése szükséges.
Immunitás:
A Szövők képessége megegyezik azzal a képességgel, melyet a Fénylők is birtokolnak. Lényege nagyon hasonlít a varázslók Védekező mágiájára. Az elmét, érzelmeket befolyásoló képességek ellen nyújt védelmet és minél több pontot költ rá a játékos, annál erősebb. Tehát például egy 5 pt-s Immunitás képesség 5 ponttal csökkenti a befolyásolást.
(A leírások Nemesistől származnak, habár néhol beléjük kontárkodtam. )
Az alábbi két képességgel bármelyik vadász rendelkezhet, kaszttól és szinttől függetlenül!
Beszerzés:
A megfelelő kategóriára felvett Beszerzés képesség (lásd fegyverek) lehetővé teszi, hogy a szokványosnál olcsóbban juss fegyverhez. A képesség szintje 1-5-ig terjed, csak rajtad múlik, mire veszed fel, mire van felhatalmazása rendszeresen vásárolni a karakternek.
Bónuszként 0. Tszen, induláskor egy, a felvett kategóriáidba illő fegyverrel automatikusan rendelkezel. (Nem, nem mindegyikből eggyel, ÖSSZESEN eggyel.)
Hozzáférés:
A szervezet révén kedvezményesen van lehetőséged kibervereket beszerezni.
Ahanyadik szintű a képességed (1-6), annyiadik szintig nem kell pluszköltséget számolnod a beültetéseid beszerzésekor.
Lynarin Seeragic- Árnyak és Vizek királynője, vámpír hercegnő (Admin)
- Hozzászólások száma : 1261
Join date : 2010. Aug. 30.
Age : 30
Tartózkodási hely : Ahol keresnek.
Mystical Future FRPG :: Fórum :: Bevezető :: Fajok
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.